Dracula, folosit de Ministerul Turismului pentru promovarea României în China, India şi Orientul Mijlociu

 

 

Mitul lui Dracula va fi folosit pentru a promova România în țări precum China, India şi Orientul Mijlociu, care nu au fost afectate de criza economică.

 

Consider că o reevaluare, o repoziţionare a strategiei, a master planului, care a fost făcut în anul 2007, în alte condiţii economice, este necesară acum, pentru că pieţele ţintă pe care le considerăm apropiate şi aducătoare de turişti, cum sunt Germania, Austria, Marea Britanie sau Rusia se pot completa cu pieţe gen Orientul Mijlociu, piaţă care în momentul de faţă nu a fost afectată profund de criză şi de asemenea China sau India. Pe aceste pieţe România nu a fost promovată până acum”, a declarat Cristian Bărhălescu, secretar de stat în Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, citat de Mediafax.

 

Trebuie să ne uităm puţin şi ce fac alţii şi să vedem că Statele Unite investesc în următoarea perioadă foarte mulţi bani în promovarea pe pieţele din China şi India, pentru că acolo este un număr mare de turişti. Thailanda şi-a revenit datorită pieţei chineze”, a mai precizat secretarul de stat.

 

În China, India şi Orientul Mijlociu, România ar putea să fie promovate circuite gen Dracula, Transilvania, dar şi Delta Dunării şi staţiuni balneoclimaterice.

 

Intenţionăm să redeschidem biroul de turism din China, iar în India ne gândim să deschidem un astfel de birou. Trebuie să promovăm în aceste zone ceea ce avem. Vreme de 20 de ani s-a încercat demitizarea lui Dracula, dar merge promovat. Până la urmă trebuie să ne legăm de acest mit pentru că dacă spui cuiva că eşti din România în Statele Unite sau China, se uită puţin şi nu înţelege, dar dacă îi spui că eşti din Transilvania, datorită mitlui Dracula, sigur ştie să te localizeze”, a adăugat reprezentantul MDRT.

 

Comentarii Facebook