Clujenii de la Farmec sunt prezenți cu 2 mărci în top 5 branduri româneşti (P)



Compania clujeană Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, este singura companie prezentă cu 2 branduri în primele 5 poziţii ale Topului "100 cele mai puternice branduri românești", realizat de Revista BIZ şi Unlock Market Research. În Topul prezentat în cadrul evenimentului BrandRo, Gerovital s-a clasat anul acesta pe locul doi, iar Farmec deţine poziţia a patra.

Studiul măsoară puterea mărcilor româneşti în baza a trei indicatori: importanţa mărcii, gradul de utilizare şi notorietatea sa. Cercetarea a fost realizată pe un eşantion reprezentativ la nivel de repartiţie teritorială şi împărţire pe sex, format din 1.000 de respondenţi, cu o vârstă cuprinsă între 18 şi 55 de ani.

„Prezenţa constantă a brandurilor Farmec în Top "100 cele mai puternice branduri românești" este cea mai concludentă dovadă a valorii şi forţei întregului portofoliu multibrand al Farmec, care se conturează tot mai puternic, de la an la an. Suntem prezenţi în acest clasament în total cu 5 branduri, dintre care cele mai bune poziţii sunt obţinute de Gerovital şi Farmec. 2017 a fost un an important pentru ambele branduri. Astfel, Gerovital a aniversat 50 de ani de tradiţie şi inovaţie pe piaţa locală, a fost dezvoltat spre segmentul premium prin lansarea Gerovital H3 Derma+ Premium Care şi s-a bucurat de o extindere fulminantă a reţelei de magazine de brand. Farmec a fost, de asemenea, dezvoltat cu noi linii de produse şi a beneficiat de un rebranding al gamei. Sunt rezultate cu care ne mândrim şi care deschid seria realizărilor de succes ce vor avea loc în perioada următoare”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing Farmec.

Farmec devine cel mai bine clasat producător de cosmetice din acest top, menţinându-se pentru al doilea an consecutiv cu două branduri în top 5 al clasamentului celor mai puternice branduri românești.

Deţinerea locului doi în topul celor mai puternice branduri româneşti este o nouă distincţie importantă pentru Gerovital, care în acest an a fost declarat Superbrand 2017, evidenţiindu-se faţă de alte peste 1.200 de branduri analizate prin calitate, încredere şi diferenţiere pe piaţă. De asemenea, brandul a obţinut titlul de “Produsul Anului 2017”, la categoria “Îngrijirea feței” pentru trei dintre cele mai recente produse antirid din gama Gerovital H3 Evolution.

Lista performanţelor Gerovital din acest an este continuată de lansarea mai multor game noi şi relansarea altor linii consacrate şi apreciate de români. Printre acestea se numără gamele Gerovital H3 Derma+ Premium Care, Gerovital Stop Acnee, Gerovital Geluri de duş, Gerovital Plant Deodorante.

La nivel naţional, Gerovital a fost declarat lider de piaţă pe segmentul produselor de îngrijire a tenului, cu o cotă de piaţă valorică de 23.3%* şi pe cel al tratamentelor cosmetice pentru păr, cu o cotă de piață valorică de 25,9%**. Mai mult decât atât, soluţiile pentru îngrijirea tenului din gamele Gerovital sunt cele mai vândute produse din întreg portofoliul companiei clujene.

Comentarii Facebook