BT, prima bancă din România cu profil în reţeaua de socializare Pinterest

 

Banca Transilvania este prezentă, începând de vineri, şi pe Pinterest, fiind prima bancă din România care a inclus Pinterest în strategia sa de comunicare, tocmai pentru că este reţeaua de socializare a momentului.  

 

Pentru Banca Transilvania, Pinterest este un nou mediu de exprimare creativă, preponderent vizuală, a personalităţii brandului. Banca se lansează cu 10 boarduri, cu tematici dintre cele mai diverse: ”Infografice BT”, ”BT se implică”, ”Albumul Zânului BT”, ”In culisele reclamelor TV ale BT”, ”De toate pentru toţi”, ”Familia de branduri BT”, ”Galben”, ”Salutari din Transilvania”, ”Gânduri bune” şi ”Galerie video”. Imaginile pe care acestea le conţin sunt, în cea mai mare parte, din arhiva BT, expuse în premieră. Mesajul vizual reflectă valorile brandului Banca Transilvania: Suflet, Energie şi Idei noi. 

 

Lansarea pe Pinterest este un proiect in-house, o iniţiativă a echipei de PR şi Marketing Online a băncii. 

 

Pinterest reprezintă un fenomen pe piaţa online, fiind reţeaua de socializare cu cea mai mare creştere a traficului, din lume. Ceea ce aduce nou Pinterest este conceptul, şi anume un panou virtual pe care se pot posta şi organiza - în funcţie de diferite tematici - imagini şi materiale video. Un simplu click pe postări conduce vizitatorul pe siteul-sursă al materialului, unde pot fi consultate mai multe detalii despre subiectul dorit. Pinterest este un mod util, educativ şi plăcut de petrecere a timpului liber.

 

Banca Transilvania este prezentă, de asemenea, pe Facebook – unde are peste 65.000 de prieteni, pe Twitter, LinkedIn şi YouTube. 

 

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari bănci din România, în funcţie de active. Misiunea sa, ca bancă privată cu capital majoritar românesc, este de a sprijini mediul de afaceri. Activitatea BT este organizată pe patru linii principale de business: persoane fizice, IMM, companii mari, respectiv Divizia pentru Medici. Banca Transilvania are peste 6.000 de angajaţi, o reţea formată din peste 550 de sedii şi 1,5 milioane de clienţi activi. BT este prima bancă din România care a fost cotată la Bursa de Valori Bucureşti, în 1997. Strategia sa este susţinută de acţionari puternici, printre care Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), care deţine 15% din capitalul social al băncii.

Comentarii Facebook