Back to school de la Banca Transilvania: Împrumuturi cu discount şi puncte STAR cadou pe cardul de cumpărături


Banca Transilvania lansează o nouă campanie de shopping bancar online, Bank to school. Timp de cinci zile, în perioada 26 – 30 august a.c., BT oferă discount la Creditul de nevoi personale şi de puncte STAR pe cardul de cumpărături STAR Forte celor care aplică pentru aceste produse pe siteul băncii. 

”Începerea anului şcolar este un moment plin de emoție şi chiar stresant pentru toată lumea, de la copii, până la părinți şi profesori – ştim asta chiar pe pielea noastră☺. Suntem alături de clienți prin faptul că optimizăm latura administrativă şi financiară a începerii şcolii şi le punem la dispoziție cele mai bune produse cu dobânzi la reducere”, afirmă Sergiu Mircea, Director Coordonator Marketing & Comunicare, Banca Transilvania.

Beneficii pentru clienți prin campania Bank to school sunt: Pachetul Bank to school: Credit de nevoi personale, cu dobânda de 7,49% + cardul STAR Forte, cu emitere gratuită şi 150 puncte STAR pe acesta (echivalentul a 150 de lei),  care pot fi folosite la alte cumpărături; Discount la Creditul de nevoi personale, valabil inclusiv pentru clienții BT Italia: dobândă fixă de 8%; 100 de lei în puncte STAR (echivalentul a 100 de lei) pe cardul de cumpărături STAR Forte achiziționat de la bancă în cadrul acestei campanii. Comisionul de emitere este zero;  Punctele STAR pot fi folosite ulterior pentru cumpărături de la peste 12.000 de parteneri ai programului STAR al Băncii Transilvania. Prin acest program, clienții beneficiază de cumpărături în până la 18 rate fără dobândă sau de puncte de loialitate STAR pentru până la 15% din valoarea cumpărăturilor, în funcție de comerciant. 

Bank to school este realizată in-house de echipele Marketing & comunicare şi Produse retail banking BT. Campaniile de shopping bancar online sunt un concept lansat pe piață de Banca Transilvania şi înseamnă discounturi şi beneficii la produse şi servicii pentru actualii şi viitorii clienți ai băncii. Până acum au fost lansate 10 astfel de campanii, inspirate din trenduri, evenimente sau sărbători: Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Banksylvania, BANKschet, Ziua Bărboşilor, Ziua iubitorilor de cafea şi Cea mai lungă zi.

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România, cu peste 16% cotă de piață. BT are peste 3 milioane de clienți, 8.000 de angajați si 500 de sedii în 180 de localități. BT este singurul brand bancar românesc din clasamentul Brand Finance Banking 500 (2019) şi este cel mai valoros brand bancar românesc în classamentul Brand Finance 2019, 2018 şi 2017.

Comentarii Facebook