Concert Eros Ramazzotti la Cluj: Părinții sunt sfătuiți să nu vină cu copiii

 

Concertul lui Eros Ramazzotti va avea loc la Sala Polivalentă din Cluj-Napoca, în 24 septembrie, iar acum se fac ultimele pregătiri. 

 

Porțile se deschid la ora 18.00, iar spectacolul începe la ora 20.00. Trei categorii de bilete sunt deja epuizate - cele mai scumpe locuri puse în vânzare, dar și cele mai ieftine sunt vândute integral. Un spectacol organizat de Events în colaborare cu NUCOAST.  

 

Showul lui Eros Ramazzotti va dura aproape două ore – spectatorii se pot aștepta atât la piese noi, de pe ultimul album lansat, “Perfetto”, dar și la hiturile care l-au făcut celebru. În scurtul timp pe care-l va petrece la Cluj, Ramazzotti va fi cazat la un hotel de 5 stele. Staff-ul său de aproape 100 de persoane ajunge cu cîteva zile înainte de concert, cu 4 autocare de turneu și 9 camioane. Italienii își aduc propria firmă de catering – Eros călătorește cu bucătarii săi. Cu ingrediente locale, ei vor pregăti preparate tradiționale pentru întreaga echipă. 

 

Organizatorii recomandă spectatorilor sa vină din timp, pentru a evita eventualele aglomerări la porțile de acces. Din cauza sunetului extrem de puternic, părinții sunt sfătuiți să nu îi aducă și pe copii. ”Dacă părinții aleg sa vină alături de cei mici, recomadăm folosirea căștilor, iar copiii au acces doar în baza unui bilet valid. Cei cu vârste până la 5 ani au acces gratuit. Pentru eficientizarea accesului la bar, băutura și mâncarea vor fi achiziționate pe bază de jetoane”, precizează organizatorii. 

 

În funcție de distanța față de scenă și de tipul locului (în picioare sau pe scaun), biletele rămase disponibile costă între 143 de lei și 385 lei. Se pot cumpăra online pe www.eventim.ro sau prin rețeaua Eventim (magazinele Orange, Germanos, Vodafone, Domo, librăriile Humanitas, librăriile Cărturești, hipermarketurile Carrefour și benzinăriile OMV). Biletele pot fi achizitionate și în două rate lunare, doar prin CardAvantaj, la sediul Eventim din str. Polonă, nr. 15.

Comentarii Facebook