Cluj: Spectacole de operă online și în luna aprilie. Ce spectacole pot fi văzute


Opera Națională Română din Cluj-Napoca continuă seria spectacolelor transmise online și în luna aprilie. 

Opera Națională Română din Cluj-Napoca îi invită pe spectatori să revadă evenimente lirice și coregrafice ale ultimelor stagiuni prin streaming-urile oferite pe site-ul oficial www.operacluj.ro și programate astfel:

vineri, 3 aprilie: MADAMA BUTTERFLY de G. Puccini - spectacolul-premieră, prezentat pe 30.09.2018;

marți, 7 aprilie: LACUL LEBEDELOR de P. I. Ceaikovski – spectacol-eveniment în aer liber, prezentat în cadrul Opera Aperta 2016; 

vineri, 10 aprilie: TURANDOT de G. Puccini – spectacol-eveniment oferit în cadrul Opera Aperta 2018;

marți, 14 aprilie: LA BOHÈME de G. Puccini - spectacolul-premieră, prezentat pe 16.11.2015;

vineri, 17 aprilie: REQUIEM de V. Verdi – spectacol-eveniment prezentat pe 02.04.2015;

marți, 21 aprilie: RIGOLETTO de G. Verdi - spectacol-eveniment prezentat pe 03.11.2017. 

Toate aceste înregistrări vor fi disponibile pe site-ul www.operacluj.ro, începând cu ora 18:00  în zilele menționate, fiind accesibile timp de 24 de ore de la momentul postării.

Opera Națională Română din Cluj-Napoca și-a suspendat evenimentele inițial stabilite pentru această perioadă. Toate spectacolele lunii martie au fost anulate, iar o parte a spectacolelor lunii aprilie 2020 sunt suspendate, până la reglementări ulterioare, după cum urmează: „Văduva Veselă” de F. Lehár (01.04.2020); „Tosca” de G. Puccini (03.04.2020); „Cavalleria Rusticana” de P. Mascagni (08.04.2020); „Giselle” de A. Ch. Adam (10.04.2020) și „Tannhäuser” de R. Wagner (17.04.2020).

Spectatorii care doresc să doneze contravaloarea biletelor achiziționate pentru perioada lunilor martie-aprilie, pentru susținerea instituției noastre, o pot face prin lipsa de returnare a biletelor achiziționate. Nereturnarea acestora până la data de 1 iunie 2020 va fi considerată o donație voluntară.

Spectatorii care au achiziționat bilete la evenimentele mai sus numite și doresc să le returneze, o pot face în funcție de metoda prin care au fost achiziționate: către compania de ticketing online Bilete.ro (prin e-mail trimis direct la adresa office@bilete.ro), sau la Agenția de bilete a Operei (Casa TIFF) – disponibilă începând cu data de 1 mai 2020 până la 1 iunie.

În cazul în care solicitați returnarea contravalorii biletelor înainte de data de 1 mai 2020, restituirea se va face prin serviciile bancare, după următoarea procedură: a) persoana care a achiziționat biletul va formula o cerere de restituire indicând un cont bancar unde să se facă restituirea, b) cererea de restituire trebuie să fie transmisă prin serviciile poștale împreună cu biletul în original, c) transmiterea se face prin serviciile poștale/curierat printr-o procedura cu confirmare de primire și conținut declarat”, anunță conducerea Operei.

Comentarii Facebook