Social

Emil Boc nu crede că la Tomorrowland muzica s-a oprit la 1.00 noaptea: ”Trebuie verificat. E o gogoriță”

  



 

Primarul Emil Boc susține că Untold a adus foarte mulți bani la Cluj, mai mulți ca prima ediție, când orașul a atras 20 de milioane de euro. Cu toate acestea nu a putut oferi încă vreo cifră.

 

Legat de reclamațiile privind muzica dată la maxim până la ora 8.00, Emil Boc a spus că: ”Nu sunt organizator de eveniment ca să pot pronunța. 

 

Am încercat în acești ani să promovez politici care să unească comunitatea. Și în acest caz ascult toate propunerile și ideile care vin de la an la an. M-am uitat la toate sesizările primite la Primărie. În cele 4 zile am primit cam 50 de sesizări pe telefonul Poliției Locale și al Primăriei. La 112 au fost numai două sesizări.

 

Am apreciat faptul că organizatorii au început să se implice tot mai mult pe latura comunitară. Este investiția pe care vor să o facă la Spitalul de Copii, de peste 100.000 de euro, pentru copiii bolnavi de leucemie. Contează acest lucru.

 

După ce se va trage linie, e prea cald să facem bilanțul acum, vom vedea ce lucruri pot fi îmbunătățite pentru a diminua impactul de zgomot, DACĂ ACESTA EXISTĂ.

 

Primăria va încerca să găsească acele căi pentru a uni această counitate. Această manifestare este importantă pentru România, pentru că peste tot s-a vorbit despre România. Oamenii duc mai departe imaginea României, fără să mai vorbim de Cluj.

 

Dincolo de dimensiunea economică, dacă la prima ediție erau vreo 20 de milioane de euro, acum când participarea a fost cu peste... mă gândesc mai mare ca la prima ediție, cu siguranță implicațiile financiare pentru oraș, pozitive, sunt și mai mari”, a declarat Emil Boc la Realitatea FM.

 

Edilul a spus că astfel de evenimente aduc ”copiii” Clujului acasă.  

 

Pe de altă parte trebuie să știm că un oraș își poate menține copiii sau îi poate aduce acasă numai dacă vor fi locuri de muncă. Acest festival la fel ca alte elemente fac parte din acel concept de calitate a vieții care atrage investiții și menține locuri de muncă la Cluj. Faptul că noi nu avem șomaj arată că acest oraș a pornit pe o direcție corectă. 

 

În 2004, Clujul era un oraș cenușiu, lipsit de investiții, izolat, un centru al ultranaționalismului. Acum suntem într-un oraș cu o dimensiune europeană, un oraș care e dorit de toți românii... adică e dorit de majoritatea românilor, dacă ar putea să se mute aici la Cluj. E un oraș cu o calitate a vieții apreciată de cei din afară. Trebuie să îngropăm punctele gospodărești și să asfaltăm alei între blocuri, dar per ansamlul Clujul este pe o direcție bună. Trebuie să înțelegem că veniturile pe care le avem, salariile din privat depind de investiții. 

 

Acest festival este un element important alături de cele care contribuie la calitatea vieții. Suntem în era capitalismului. Banii sunt la cei care decid unde să își amplaseze investițiile. Pentru ei conează să fie într-un loc care are recunoaștere internațională. Acest festival duce imaginea Clujului mai departe. 

 

Eu sunt foarte atent la orice nuanță cu bună-credință exprimată și voi încerca în continuare să iau acele lucruri și să le aduc în discuție într-o dezbatere care să ne unească ca și comunitate. Nu trebuie să o polarizăm într-o discuție pe viață și pe moarte”

 

Despre faptul că la Tomorrowland muzica se închide la ora 1.00 noaptea, primarul a spus că trebuie verificat. ”Cred că este o gogoriță spusă de cineva care nu știe”, a mai completat primarul.

 

Site-ul oficial de la Tomorrowland arată că primarul se înșeală. La ediția 2017 a festivalului, din perioada 20 - 23 iulie și 27 - 30 iulie, ultimele show -uri se terminau la ora 1.00, iar cel din ultima zi, când a mixat Martin Garrix, muzica s-a oprit la ora 0.00. 

 

Tomorrowland este cel mai mare festival de muzică electronică din lume, care se întinde pe durata a două weekend -uri, nefiind găzduit în centrul orașului.

 

coral nou_1.png
8-8-2017, 14:41
243 vizualizări
218 comentarii
?10-8-2017, 16:53
Frumos limbaj! Clujul civilizat...sictir
Belgia vs USA vs RO10-8-2017, 15:07
Pentru astia care ii dati cu programul de la Tomorrowland, vedeti ca ala de cand a inceput a pornit ca fiind un festival DE ZI, unde evenimentul se tine pe timpul zilei.

Ia vedeti la Ultra in Miami, festivalul nr 2 in lume ca importanta dupa Tomorrowland, cum se tine, exact ca Untoldul, pana rasare soarele, intr-un parc public cu scenele sub geamurile unor blocuri de apartamente. Numai ca acolo, localnicii danseaza in balcoane, si se bucura de sarbatoare, stiu ce inseamna pentru oras un asemenea eveniment, la noi stau in dunga si carcotesc, se opun, fac petitii ca mor de galagie si de disconfort, etc.

Apoi stimate petru care spui "respect Tomorrowland", afla ca ala e intr-o tara in care nici sa fumezi pe strada cat stai la semafor, sau pe plaja sau in parcuri nu ai voie! Nici sa-ti plimbi cainele sa se cace in parcul central nu ai voie. Si nici n se plimba pensionarii cu gratuitati nelimitate pe autobusele locale.

Chiar vrem sa urmam modelul belgian in privinta Untoldului sa se termine la ora 1, atunci sa vedem si daca celor care bombane ca nu le convine Untoldul asa cum este, le-ar conveni sa aplicam si la Cluj regulile privind fumatul, plimbatul cainilor sau gratuitatile pensionarilor pe ratuc tot dupa modelul belgian?
@Belgia11-8-2017, 11:41
nu nu vrem sa urmam modele de succes,vrem sa ramanem manelisti,cocalari,tupeisti si sclavii lui Boc
@Belgia e Dan-postac bo'zgor11-8-2017, 17:42

Are approx 65 de postari aici
arkade10-8-2017, 7:05
E simplu, uite programul:

https://www.tomorrowland.com/en/festival/line-up/thursday-27-july-2017
Pitic jegos10-8-2017, 4:35
Jegul asta de pitic minte cu nerusinare.
petru10-8-2017, 0:23
asta inseamna bun simt si distractie dar sa ii si respecti pe cei din jur,nu ca mincinosul,nerusinatul de Boc, respect Tomorrowland

”Hi,

We open our doors at 12h00 every day and we close at 01h00 on Friday and Saturday and at 24h00 on Sunday.

De Schorre, the park where we organize Tomorrowland is in the centre of Boom, but we started Tomorrowland as a daytime festival and not as a nightlife event so we are not asking to keep the festival open at night.

We work with a team of sound technicians and we check the permitted sound limit (102 db). Good sound is necessary but it is also important for us to keep to the standards in the interests of our visitors and indeed also the residents.

The dj and his team have no influence on the sound. We deliver qualitative sound and the DB is arranged in "front of house”. The dj, therefore, cannot play with the "sound switches”. The technician of each artist signs a contract beforehand in which he agrees with our sound conditions.

Debby Wilmsen”
Gelu Boierru10-8-2017, 1:49
Daca esti PSD-ist (neo-comunist) vei fi intotdeauna impotriva! Nu e coruptie, minciuna, hotie si prostie inseamna ca nu esti roman, ci Clujean. Moderatorule PSD-ist, baga un delete!
@Gelu10-8-2017, 10:08
vad ca doare adevarul,Boc si drogatii lui se comporta exact ca pesedistii: pensionarii sunt majoritari in tara asta,deci hai sa facem ca lor sa fie bine,minoritarii platesc taxele la stat ca fraierii si nu conteaza; exact asta a fost si la acest festival,minoritarii n-au contat si atunci mai ai nerusinarea sa vb tocmai tu de PSD?ordinarule.
@Gelu e Dan-postac bo'zgor 11-8-2017, 17:41
Are approx 65 de postari aici
KOX9-8-2017, 17:00
Astia anti UNTOLD sa ne s u g e t i p u l e l e la toti cei care am participat la UNTOLD !!! Comunisti frustrati ce sunteti !!! F u t u v a in gura de saraci invidiosi ca nu aveti bani de paine ce mai de bilet !!! Si asta din partea unui Clujean get pe get nascut si crescut in Cluj.
@KOX9-8-2017, 23:49
bravoooo,asta e clujeanul mandru de-al lui Boc!
Ooops10-8-2017, 11:04
@Kox: Tu Clujean ?! Hai ca se face weekend, du-te la buna-ta la Iclod !
Boc isi bate joc10-8-2017, 13:36
Lingau de funduri din primarie, nimeni NU e impotriva Untold, ci impotriva locatiei unde se tine.
Iar daca Untold nu ar urma dupa alte cateva paranghelii care blocheaza totul, cu siguranta ca toti ar trece cu vederea cele 4 zile de Untold in mijlocul orasului.
Asta n-ai inteles tu si ceilalti carora va place sa mancati kkt.
Dan Manastur9-8-2017, 12:39
Calitatea vietii ???!!!In asta consta???!!!In paranghelii si sindrofii ???!!!Asta chiar ne crede prosti gramada ???!!!Drumuri proaste,cu praf cit cuprinde,cu poluare ,fara centuri,pasaje ,tuneluri si drumuri ocolitoare,fara trotuare ,fara parcari,fara spatii verzi,cu autobuse si troleibuse de 30 de ani,cu mastodonti in zone de case,cu blocuri aproape lipite unul de altul,cu zone fara utilitati ????!1!Asta e caliatea vietii ?
Vasile Grigorescu9-8-2017, 12:50
Asta e calitatea vietii? Nu, dar un necaz nu exclude automat o bucurie, sa stii ca si un copil bolnnav de cancer, se bucura de ziua lui cand are invitati, primeste cadouri si sufla lumanarile de pe tort.
Asa ca lasa jumatatea paharului cu nerealizarile si bucura-te de cealalta jumatate cu implinirile.

Oricum voi sunteti tot aia care urati sa vedeti ca altii mai stiu si zambi, care protestati si comentati nu numai la Untold ci si la ziua orasului ca de ce s-au dat banii pe artificii, la craciun ca de ce cheltuie primaria bani pe iluminatul decorativ, cand se face cate ceva, ca mai bine se facea altceva cu banii aia, si tot asa...
Negru imparat are mereu ceva de zis. Ca aia doi bosorogi carcotasi din balcon de la papusile Muppets...
@Vasile9-8-2017, 13:50
esti cu capul si tu,un ordinar imputut,cum poti sa vorbesti tocmai tu de copii bolnavi de cancer?nerusinatule..copii aia se bucura daca nu pot dormi la noapte din cauza unor drogati?voi sunteti niste papusi care danseaza dupa cum pune muzica un pusti venit la Cluj cu sticku,fatalaule.
Vasile9-8-2017, 14:16
Iar tu esti un analfabet functional care desi stie sa citeasca, nu pricepe ceea ce citeste!
Era un exemplu prin care am aratat ca si un om aflat intr-o situatiue limita privind "calitatea vietii" are momente in care se poate simti fericit. Una n-o exclude pe alta!
Copiii "aia" de care ziceam sunt ipotetici, si pot fi oriunde pe planeta, nu m-am referit la copiii "aia" din spitalul de langa parc.
Si da, tocmai eu, fatalaul ordinarl imputit, pot vorbi despre copiii bolnavi de cancer, pentru ca tot eu am de-a face cu ei zilnic, si crede-ma ca stiu ce insemna sa-i vezi in momentele cand sunt fericiti.
@Vasile9-8-2017, 14:25
inseamna ca ti-ai gresit meseria
Vasile9-8-2017, 14:27
Mersi! Daca asta-i tot ce poti concluziona, insemna ca pe undeva ai inteles si tu...
Dan Manastur10-8-2017, 7:00
Corect Vasile Grigorescu,dupa cum vezi,in comentariul meu nu m-am opus festivalului,e un cistig pentru Cluj din toate punctele de vedere,deranjul pe care il provoaca acest festival este suportabil si incomparabil mai mic decit beneficiile.Atit am vrut sa subliniez;ca sindrofiile si parangheliile nu inseamna "calitatea vietii"intr-un oras,....sau,ma rog,intr-o mica masura.
@Vasile e Dan-postac bo'zgor11-8-2017, 17:40

Are approx 65 de postari aici
beb9-8-2017, 11:04
sa va fie rusine cu locatia rahatului de UNTOLD!copii bolnavi nu au putut dormi la urgentele de pe Pavlov.RUSINE PITICULE !!!!
georgian9-8-2017, 11:18
Ete la ei, fix acuma si-au gasit sa se interneze in spitalele din Cluj. Trebuia sa-si dea in chirie apartamentele la narcomanii veniti pentru Untold si cu banii aia se internau la AKH Viena!
George9-8-2017, 12:25
Interesant e ca nevasta-mea este internata fix acolo cu cel mic si au putut dormi. La fel, zilnic am fost la ei si mi-a zis ca nimeni dintre cei internati cu care a vorbit nu s-a plans ca ar fi fost de nesuportat. S-a auzit asa ca o huruiala, dar nu cat sa nu poti dormi. Mai tare au deranjat luminile care trebuiau lasate aprinse noaptea decat galagia de la festival. Asa ca nu mai vorbiti voi in numele altoracare chiar sunt internati si au suferintele lor, ca sa va folositi de ei bagandu-i la inaintare numai ca sa va duceti razboaiele unii cu altii.
@George9-8-2017, 12:43
buna incercare de a deforma realitatea,mai incearca cu alte povesti cu pesti
George9-8-2017, 12:57
Adica eu care am fost acolo deformez realitaea, iar altii care se folosesc de locatia spitalului si spun de la ei din burta ca nu s-a putut dormi in el, fara macar sa fi calcat pe acolo sunt credibili?
Pe baza a ce? A senzationalului gen stirile de la ora 5 generat de fraze de genul: 'Vai, saracii copilasi, n-au putut sa doarma, au chinuit niste bieti copilasi bolnavi"? Asta da mai bine, creeaza senzationalul ala de can-can?
Sa fiti sanatosi cu vendetele voastre de doi bani si aia care tineti cu Untoldul si aia care nu mai incapeti de el.
@George9-8-2017, 13:42
ceva ai tras pe nas si tu,muzica s-a auzit in toate cele 3 nopti pana pe strazile din spatele pietei Mihai Viteazului,Iasilor,Croitorilor si pe strazile astea cu greu puteai adormi chiar si cu geamul inchis si tu vb de spitale care au locatii mai apropiate de Parcul Central?lasa drogurile baiatule.
Carlos9-8-2017, 16:03
Bai asta, croitoru pu.lii, dute mama sus pe Marinescu sa-ti dea tratament daca nu poti adormi. Sau dute-n pi.zda ma.tii si pune mana pe o lopata ca de odihnit ce esti nu poti face nani pu.la beata.
Carlos9-8-2017, 23:51
ma scuzati,sunt poponar si imi place sa ma dau tare pe net impotriva baietilor,dar in realitate eu le fac o felatie si o iau la pupu,scuze,noh ciao ca am treaba,ma duc s-o iau pe sus si apoi mai jos.mmmm
@George e Dan-postac bo'zgor11-8-2017, 17:38
Are approx 65 de postari aici
Andrei9-8-2017, 10:09
Tomorrowland a avut in 2017 : 400.000 participanti in 6 zile , Untold 334.000 in 4 zile . In ritmul asta va depasi Tomorrowland in cativa ani .
Asta e avantajul Untoldului : ca nu e in câmp !
ionut9-8-2017, 10:23
Asa e, dar unde ii pui pe toti?
georgian9-8-2017, 11:07
Propun sa se mai rareasca din copacii din parc sa aiba loc narcomanii sa se desfasoare!
Spatiu9-8-2017, 13:11
Clasic răspunsul pentru un român. Depășim Tomorrowland. E foarte posibil, aia au un număr limitat de bilete. Ia încearcă sa iei un bilet la Tomorrowland, parca pe 14 februarie se vindeau. E un număr limitat cu liste de asteptare și se epuizează toate biletele în maxim o oră. Untold vindea ultimele 5000, apoi 10000 de bilete de prin martie și evident puteai cumpăra bilete și în săptămâna în care a început. În străinătate contează și confortul festivalierului nu numai nr de bilete vândute.
adam9-8-2017, 15:37
Alt fraierit de media. Untold n-a avut mai mult de 100k de participanti. 340k e suma attrndace-ulii pe fiecare din cele 4 zile , asta inseamna ca cei care au venit zilnic sunt numarati de 4 ori. O chestir de PR sa peinda fraieri in plasa. Si 100k e impresionant pt un festival romanesc, dar e departe de 400k
Vlad9-8-2017, 17:30
Ca numar de spectatori Untoldul este deja peste Tomorrowland. Insa raportat la cum arata scenele, decorurile, nu se pot compara, acolo sumele care se invart (incasari, sponsorizari, investitii) sunt intr-o alta liga, cel putin deocamdata.
Sa nu uitam ca Tomorrowlandul a inceput cu 1700 de spectatori pe zi la prima editie, Untoldul direct cu 60.000 - 80.000 pe zi si castigand trofeul de cel mai bun festival major chiar din primul an, caz unic in istorie.

Tomorrowland a avut anul asta 65.000 de vizitatori unici pe zi.
Untold a avut 76.000 joi, 82.000 vineri, 90.000 sambata si 86.000 duminica.

Nu e nicio chestie de PR, asa se numara oriunde, vizitatorii unici pe fiecare zi se totalizeaza si rezulta numarul total de "spectatori" ca aia mananaca si beau joi si vineri o iau de la inceput cu consumatiile, sambata la fel si tot asa. si numarul total de intrari reprezinta amploarea pe care o are festivalul din punct de vedere a comerciantilor, a sponsorilor, a interesului media, etc.

Poti sa faci un concert care sa adune 300.000 de oameni intr-o singura zi, dar nu va fi la fel de interesant pentru comercianti si sponsori, ca si un festival care tine 4 zile si aduna cate 80.000 pe zi. 4 zileiImplica mai multe nopti de cazare la hoteluri, mai multa mancare si bautura vandute, mai multe curse de taxi, mai multa expunere pentru sponsori, etc.

Nici la Wiz Air cand iti dau numarul de calatori pe zi, lua, an, nu te numara o singura data daca mergi dus-intors la Londra, desi tu, fizic esti doar o singura persoana, ei te calculeaza ca fiind doi clienti.
Andri9-8-2017, 10:04
Tomorrowland se tine pe doua weekenduri , deci e mai diluat .
Incepe la 12 dimineata si se termina la 1-2 noaptea pentru ca e in câmp si autobuzele si trenurile spre Antwerp circula pana la 2 .
Hai sa judecam cand facem un articol !
Judecam9-8-2017, 13:19
Hai sa judecam și când răspundem. Au 35000 de oameni cazați în festival. Și ma gândesc ca și ei puteau prelungi autobuzele peste noapte. Pare șocant dar nu Boc a inventat transportul de noapte. Și doar câteva ediții au fost desfășurate pe 2 week-end-uri. Mai caută motive. Simt că ești aproape
mda9-8-2017, 9:27
Exprimare tipica de utc-ist,neaga evidenta si schimba rapid subiectul.O gogorita esti tu domnule emil boc.
antipro9-8-2017, 9:25
Ar trebui sa pricepa si primarul si postacii ca in democratie drepturile fiecaruia se termina in punctul in care lezeaza drepturile altuia ! Legea e una singura si nu e negociabila in functie de interes !
Avocat9-8-2017, 12:19
Ba orice lege e negocialbila in functie de interes! Daca interesul comunitatii este mai mare decat al tau, se face automat derogare de la lege,
Vezi seria de 6 concerte ale lui Andre Rieu pentru care s-a inchis o piata publica si s-a deviat circulatia timp de o saptamana in Bucuresti, vezi exproprierile cand se face o autostrada, desi legea spune ca dreptul la proprietate este garantat.
Legea darii in plata, care e de fapt o derogare de la Codul Civil.
Asa, ca din pacate pentru tine daca n-ai stiut, legea e negociabila, insa DOAR in functie de un interes major!
Lege9-8-2017, 12:59
Perfect. Sa se modifice legea. Dar pana atunci s-o respecți pe cea în vigoare. Asta e exact comportamentul unei lichele tupeiste. Încalci legea și apoi când ești prins ceri schimbarea ei ca nu e buna
Avocat9-8-2017, 14:25
Cu alte cuvinte n-ai priceput nimic!
Legea nu trebuie modificata, ea ramane aceeasi, dar in anumite situatii, ori pentru anumite perioade, se aplica o derogare de la legea respectiva, care sa permita LEGAL incalcarea dispozitiilor legii (articolului, aliniatului,) respectiv!

Ca sa iti fie mai simplu sa pricepi, pe rosu, conform legii, nu se trece, dar daca un politist iti face semn sa treci pe rosu, o faci, indicatia lui DIN ACEL MOMENT este echivalentul derogarii de la lege ATUNCI si ACOLO. Dupa ce politistul dispare din intersectie, sau la orice alta intersectie, la rosu vei sta frumos la semafor respectand legea.
Murphy9-8-2017, 14:41
problema de fond e ca aceasta paranghelie NU ESTE IN INTERESUL ORASULUI ci doar al unei minoritati infime! restul sunt povesti piariste
fiat justitia9-8-2017, 14:48
@avocat: Daca esti intr-adevar ceea ce sustii ca esti, iti dau si eu un exemplu: Tu faci scandal si te dai in stamba, deranjezi pe unul si altul, iar eu, om vigilent si cu spirit civic, iti mut falca. Potrivit logicii tale (sau mai bine zis lipsei tale de logica) plangerea ta ar trebui clasata ca deh, asta e: ti-ai cerut-o! Exemplul tau cu trecutul pe rosu mai bine nu-l dadeai ca esti total paralel cu Dreptul: poti sa treci pe rosu la semnalul politistului tot in baza unei prevederi legale (trecuta in lege) si anume faptul ca semnalul agentului de circulatie prevaleaza tuturor celorlalte semne de circulatie (aici incluzand si semaforul). Pe cand in Legea 61/1991 nu scrie nicaieri ca daca da Boc ordin sa fie festival legea tarii (lege organica, nu locala) se suspenda. Decat sa pierzi vremea pe net mai bine rupe legitimatia aia care ti-a cumparat-o mami si tati de la Barou si pune mana pe carte...Cat despre faptul ca legea e negociabila, iti spun doar atat: Dura lex, sed lex! (asta daca ai facut Drept roman in anul 1 de facultate)
antipro9-8-2017, 15:04
@avocatul...diavolului ?!
Daca tu ai studiat dreptul (altundeva decat la Spiru...), eu sunt papa insusi !
Compari merele cu perele, si mai faci si pe "luminatul" ! Conform Legii,semnalul politistului este mai presus de reguli si indicatoare ! CONFORM LEGII - oare pricepi ?
Eu10-8-2017, 8:12
Ok, dl "avocat", si care este mai exact legea care permite tulburarea linistii publice zi si noapte si interzicerea circulatiei in spatii publice? In acea lege scrie cum va si in ce scop se poate face asa ceva?
just10-8-2017, 19:41
Legea nu permite, derogarea, da. Cand de aplica o derogare, pe perioada valabilitaii derogarii, legea se subordoneaza derogarii.
antipro12-8-2017, 10:03
@just (stupid): Despre ce derogare vorbesti ? Stii ce inseamna o derogare si cine o poate face si in ce conditii ?! Vorbiti doar sa va aeristi dintii, sau in cazul de fata tastaturile ?
Primarul/ primaria, nu pot da derogari de la Lege...stupid people !
madriano9-8-2017, 9:19
Boc minte ca de obicei. S-a facut atata deranj in oras, iar majoritatea banilor incasati au fost "la negru" (chirii, mancare, taxiuri) si nu vor ajunge la buget. Voi cere Primariei sa desfiinteze Serviciul Ordine şi Siguranţă Publică, care nu si-a indeplinit atributiile in folosul cetatenilor.
nicu9-8-2017, 8:05
https://www.tomorrowland.com/en/festival/practical/general-terms-conditions Programul de la festivalul din mijlocul padurii Friday 21 July 2017 12h00 - 01h00
Saturday 22 July 2017 12h00 - 01h00
Sunday 23 July 2017 12h00 - 00h00

Weekend 2
Friday 28 July 2017 12h00 - 01h00
Saturday 29 July 2017 12h00 - 01h00
Sunday 30 July 2017 12h00 - 00h00
andrei10-8-2017, 14:32
Asta e programul oficial si este respectat. Daca DVLM intra pe scena la 22:55 si termina la 23:55 asa se intampla, nu o lalaie pana la 6 dimineata ca mai sunt si altii programati dupa. Am fost in weekend-ul 2 la TL si organizare mai buna ca acolo nu am vazut. Intr-adevar si costul e pe masura. Altfel ..TL s-a extins si in US si Brazilia, iar anul asta au inventat TL Unite cu 6 tari (transmisiune sincron - pacat de evenimentul din Spania). https://www.tomorrowland.com/en/unite/welcome
@ andrei10-8-2017, 15:17
Bun andrei, dar ai vazut pensionarii sa ia cu asalt toate mijloacele de transport din oras pe gratis si nelimitat? Iti spun eu ca am prieteni in Belgia, asa ce va nu exista la ei. Au un numar limitat de calatorii gratuite pe luna si sanatate. Apoi ia incearca sa fumezi intr-un parc, intr-un strand, sau sa-ti lasi rahatul de dupa caine intr-un parc.

Daca aplicam aceleasi masuri ca la festivalul lor si Untoldului, hai sa aplicam si celelalte reguli de convietuire sociala in Cluj, sa vedem daca le mai convine alora care tipa impotriva untoldului sa nu mai fumee sau sa-si plimbe potaile in parcuri, si sa nu se mai dea cu ratucul non-stop. Ca aia tipa mai tare.
ro9-8-2017, 0:23
Bei Emilut Boculet! tu aduci si bani,care i vede doar primaria,cetatenii vad doar:dezmat,aglomeratie,fete dubioase,curve,curvalai,drogati,bijnitari,cersetori,deranj public...boculet!!! o sa vezi cu ochii tai,ca Clujul o sa aibe bani multi,dar si:drogati,crime,violuri,jafuri adica oras European.
dan9-8-2017, 0:38
caravana trece acuma,dar pan la urma caravana va intra la intra la apa,cu Boc cu tot,cu drogati cu tot:)
radu9-8-2017, 9:46
acum ii fac o felatie lui Carlos,nu deranjati!
vasilica8-8-2017, 23:05
asta fabuleaza oride cate ori deschide gura. chiar nu vede nimeni ce idiot este? el chiar se crede buricul pamantului
mario8-8-2017, 22:28
E amuzant. El stie, dar de fapt nu stie.
Numai ineptii debiteaza. Cu el sau fara el Clujul nu ramanea la nivelul din 2004.
Ovidiu8-8-2017, 21:37
sa moara Alexa de ciudaaaaa
@Ovidiu8-8-2017, 21:38
tot cu Alexa?da mult il mai iubiti
gigi8-8-2017, 22:12
Poate ma-sa, dar la cat e de retard poate nici ea.
poov8-8-2017, 21:22
E, sa lasam povestile!

Avem noroc cu acest Untold, ca aduce bani si la buget si eonomiei locale, mai lasati-ma cu orele si cu somnul, sa le dea despagubiri la aia din centru si gata pentru 3 nopti.

La Tomorrowland e alta treaba, acolo nu sunt morti de foame cum suntem noi deci isi permit sa isi impuna reguli, noi daca am fost prosti si i-am lasat pe politicieni si pe "oamenii de afaceri" sa ne aduca in prapastie, trebuie sa acceptam aceasta sansa pentru oras.
jokero8-8-2017, 21:52
care despagubiri,care sansa?
poov9-8-2017, 14:27
Nota 4. Ia loc!
@Carlos8-8-2017, 20:40
zise Carlos,poponarul din Vaslui,prezent si el la Untold:))
radu8-8-2017, 20:28
Un minoritar pe etnobotanice, labar lesinat, nu te baga nimeni in seama.. Mai degraba postezi in p izda la ma ta.. Exista o majoritate care nu s-a modificat de la alegeri, clujenii si-au spus parerea. Din pacate pentru tine.
Esti pe linga.
Curiculae8-8-2017, 20:29
Mda... Ai dreptate!
@Curriculae9-8-2017, 9:48
s ugi p ula c urva proasta
dan8-8-2017, 20:26
Un minoritar pe etnobotanice, labar lesinat, nu te baga nimeni in seama.. Mai degraba postezi in p izda la ma ta.. Exista o majoritate care nu s-a modificat de la alegeri, clujenii si-au spus parerea. Din pacate pentru tine.
Esti pe linga.
radu8-8-2017, 20:25
Un minoritar pe etnobotanice, labar lesinat, nu te baga nimeni in seama.. Mai degraba postezi in p izda la ma ta.. Exista o majoritate care nu s-a modificat de la alegeri, clujenii si-au spus parerea. Din pacate pentru tine.
Esti pe linga.
dan8-8-2017, 20:27
s ugi p ula c urva proasta
buna ziua8-8-2017, 20:33
@radu -SUBSCRIU
@buna ziua9-8-2017, 9:47
s ugi p ula c urva proasta
radu8-8-2017, 20:24
s ugi p ula c urva proasta
dan8-8-2017, 20:19
caravana trece acuma,dar pan la urma caravana va intra la intra la apa,cu Boc cu tot,cu drogati cu tot:)
dan8-8-2017, 20:21
is baat mhui
radu8-8-2017, 20:22
las ca-i buna betia,dar si mai buna felatia
radu8-8-2017, 20:23
Iar ai tras pe nas,drogatule,daca nu vrei sa mergi la tratament,macar poarta camasa de forta,boule..pt un primar cu mai multe mandate nu mai conteaza procentele,idiotule,conteaza cum va iesi de pe scena si va iesi prost rau,s-a demonstrat de-a lungul istoriei ca doar cu micii,berea,circul si panarama ajungi la groapa de gunoi,nici drak nu-si va aminti de el si de drogatii ca tine
radu8-8-2017, 20:12
momentan ii fac o felatie lui Carlos! daa,una noua ca iar i s-a sculat ciocanul.
Nu deranjati!
radu8-8-2017, 20:22
caravana trece acuma,dar pan la urma caravana va intra la intra la apa,cu Boc cu tot,cu drogati cu tot:)
radu8-8-2017, 20:10
imi place sa ma droghez,am fost la Untold si in jurul orei 02 noaptea am tras toti pe nas,vreo 100-200 insi,nu mai stiu exact.in fine,mi-a placut
carlos8-8-2017, 20:13
drogalau pli, te-ai turnat raducule
dan8-8-2017, 20:16
boc,dami si mie,din ce tragi,pliculeetuu
dan8-8-2017, 20:05
S'ug P'ula lui Emil Boc
asa e 8-8-2017, 20:07
CORECT!!
dan8-8-2017, 20:08
Baaa,sunteti drogati,pliculetu,unde i pliculetuuuu?
radu8-8-2017, 20:03
Fă proa.sta esti bemiai caru cu ma.ta :))
dan8-8-2017, 20:06
Boc a dezbinat mereu comunitatea prin tot felul de masuri strict pe votantii lui:pensionari cu gratuitatile lor e cel mai bun exemplu,acum festivalul pt hipsteri si tot asa,dupa modelul Basescu,dar la fel ca el si acest pitic v-a ajunge in groapa istoriei,nimeni nu-l mai lauda pe Base pt anticoruptia infaptuita doar ca sa dea bine la public.
dan8-8-2017, 20:02
Carlos e cocalar,a venit pe lume dupa ce ma-sa si-a tras-o cu 4 clienti pe centura,ma-sa a fost generoasa insa,a facut-o pe tichete de masa daaaar,atentie,a dat si rest:))))))
radu8-8-2017, 20:01
s ugi p ula c urva proasta
dan8-8-2017, 20:03
cineva imi tot retrimite comentariile,inca o dovada a faptul lui ca acesti drogat cand nu au argumente,recurg la astfel de tehnici mizerabile,pt mine si pt multi cetateni ai Clujului vor ramane doar niste drogati:)
radu8-8-2017, 19:59
Un minoritar pe etnobotanice, labar lesinat, nu te baga nimeni in seama.. Mai degraba postezi in p izda la ma ta.. Exista o majoritate care nu s-a modificat de la alegeri, clujenii si-au spus parerea. Din pacate pentru tine.
Esti pe linga.
dan8-8-2017, 20:01
Boc a dezbinat mereu comunitatea prin tot felul de masuri strict pe votantii lui:pensionari cu gratuitatile lor e cel mai bun exemplu,acum festivalul pt hipsteri si tot asa,dupa modelul Basescu,dar la fel ca el si acest pitic v-a ajunge in groapa istoriei,nimeni nu-l mai lauda pe Base pt anticoruptia infaptuita doar ca sa dea bine la public.
radu8-8-2017, 19:58
Un minoritar pe etnobotanice, labar lesinat, nu te baga nimeni in seama.. Mai degraba postezi in p izda la ma ta.. Exista o majoritate care nu s-a modificat de la alegeri, clujenii si-au spus parerea. Din pacate pentru tine.
Esti pe linga.
dan8-8-2017, 20:00
cineva imi tot retrimite comentariile,inca o dovada a faptul lui ca acesti drogat cand nu au argumente,recurg la astfel de tehnici mizerabile,pt mine si pt multi cetateni ai Clujului vor ramane doar niste drogati:)
radu8-8-2017, 19:57
afara cu drogatii din Cluj
dan8-8-2017, 19:55
Iar ai tras pe nas,drogatule,daca nu vrei sa mergi la tratament,macar poarta camasa de forta,boule..pt un primar cu mai multe mandate nu mai conteaza procentele,idiotule,conteaza cum va iesi de pe scena si va iesi prost rau,s-a demonstrat de-a lungul istoriei ca doar cu micii,berea,circul si panarama ajungi la groapa de gunoi,nici drak nu-si va aminti de el si de drogatii ca tine
dan8-8-2017, 19:56
caravana trece acuma,dar pan la urma caravana va intra la intra la apa,cu Boc cu tot,cu drogati cu tot:)
dan8-8-2017, 19:49
cineva imi tot retrimite comentariile,inca o dovada a faptul lui ca acesti drogat cand nu au argumente,recurg la astfel de tehnici mizerabile,pt mine si pt multi cetateni ai Clujului vor ramane doar niste drogati:)
dan8-8-2017, 19:52
rasa mamicutzei tale de drogat
Andrei8-8-2017, 19:59
Daaa, pentru tine si pentru nivelul tau poate, dar lasa-i tu pe aia "multi cetateni ai clujului" si nu vorbi tu in numele lor.
Cum ramane pentru tine e treaba ta! Si pentru betivanul asistat social din carciuma din Teleorman un ardelean sau banatean care lucreaza de dimineata pana seara, sau unul care are o scoala, o facultate, un venit decent si se imbraca frumos, e nu doar de neinteles ci de detestat, de urat.
dan8-8-2017, 19:48
Boc a dezbinat mereu comunitatea prin tot felul de masuri strict pe votantii lui:pensionari cu gratuitatile lor e cel mai bun exemplu,acum festivalul pt hipsteri si tot asa,dupa modelul Basescu,dar la fel ca el si acest pitic v-a ajunge in groapa istoriei,nimeni nu-l mai lauda pe Base pt anticoruptia infaptuita doar ca sa dea bine la public.
rasa ma tii8-8-2017, 19:53
cineva imi tot retrimite comentariile,inca o dovada a faptul lui ca acesti drogat cand nu au argumente,recurg la astfel de tehnici mizerabile,pt mine si pt multi cetateni ai Clujului vor ramane doar niste drogati:)
Criculae8-8-2017, 19:37
Povesti. Festivalul a imbogatit cativa oameni cu sute de mii de euro, a deranjat zeci de mii de Clujeni.
De distrat s-au distrat cateva mii de drogati, dar astia se distreaza si cand se uita la butoiul de varza.
dan8-8-2017, 19:39
caravana trece acuma,dar pan la urma caravana va intra la intra la apa,cu Boc cu tot,cu drogati cu tot:)
radu8-8-2017, 19:42
tac si inghit:=)
dan8-8-2017, 19:44
Carlos e cocalar,a venit pe lume dupa ce ma-sa si-a tras-o cu 4 clienti pe centura,ma-sa a fost generoasa insa,a facut-o pe tichete de masa daaaar,atentie,a dat si rest:))))))
dan8-8-2017, 19:45
astia 2 cred ca sunt pe invers,si-o dau la pupu cu pauze de maxim 5 secunde,bleeeeeah:))
@ Criculae8-8-2017, 19:47
Care zeci de mii de clujeni deranjati si doar cateva mii s-au distrat ma?
Poate invers, ceea ce s-a consemnat oficial arata cam asa: 100.000 de oameni sambata (330.000 de intrari in 4 zile) la Untold, si 20-30 de reclamatii inregistrate in 4 zile oficial.
dan @ @ Curiculae8-8-2017, 19:51
rasa mamicutzei tale de drogat
dan8-8-2017, 19:51
cineva imi tot retrimite comentariile,inca o dovada a faptul lui ca acesti drogat cand nu au argumente,recurg la astfel de tehnici mizerabile,pt mine si pt multi cetateni ai Clujului vor ramane doar niste drogati:)
@dan8-8-2017, 19:32
Esti cumva Alexa,sau Rus ,ca nu mai imi dau seama...
Vin tot felu de lacomi sa comenteze importriva lui Boc.
Acuma sincer...ce ar fi facut Alexa sau Rus daca erau primari?
dan8-8-2017, 19:35
toti cei care nu sunt cu voi sunt Alexa sau Rus?altceva mai stiti?aveti un har fantastic de a deforma realitatea,iar daca va numeste cineva drogati din cauza asta si nu numai,luati foc
Sandu8-8-2017, 19:43
Atunci cu cine esti? Pe cine ai fi vrut tu primar? Poate pe Pomohaci...
dan @Sandu8-8-2017, 19:46
caravana trece acuma,dar pan la urma caravana va intra la intra la apa,cu Boc cu tot,cu drogati cu tot:)
dan8-8-2017, 19:51
iar cu Pomohaci?ce ai tras pe nas?
Untold 20188-8-2017, 19:24
Comparam untold cu tomorrwlond? Pai ultimul e expirat. E ot mosnegi . Untold e viitorul in domeniu
bai nene8-8-2017, 19:31
Tomorrowland expirat?buna asta
dan8-8-2017, 19:42
ar ai tras pe nas,drogatule,daca nu vrei sa mergi la tratament,macar poarta camasa de forta,boule..pt un primar cu mai multe mandate nu mai conteaza procentele,idiotule,conteaza cum va iesi de pe scena si va iesi prost rau,s-a demonstrat de-a lungul istoriei ca doar cu micii,berea,circul si panarama ajungi la groapa de gunoi,nici drak nu-si va aminti de el si de drogatii ca tine
dan8-8-2017, 19:07
Vrei sa unesti comunitatea, Gobels mincinos si perfid care esti? Pentru unii ciuma, pt. altii muma, s-au distrat cateva zeci de mii de clujeni? Dar alte cateva zeci de mii au indurat zgomote, trafic blocat, aglomeratie, figuri lombroziene cu sticle pe strada, mizerie , decadenta. 4 nopti de groaza. Mai vrei balciuri de astea? Sper sa te aresteze naibii de infractor. Numai pentru mincinile pe care le debitezi si care fac o groaza de prozeliti saracio cu duhul.
Hai mai moima , sa vad ce beneficii au clujenii, asa ai spus, vreau sa vad! Sa- imbogatit unii, dar restul care a fost silita sa asiste la mjizerie? Ei sa inghita, daca nu sa se mute la tara! O sa dai tu sioocoteala cat de repede, cat de repede, parca te voi auzii " este o actine politica". Ba nu mai, nu-i politica, este justitia care te va trimite la Gherla. Iar aia ce-l pupati in fund, o sa va vad cum vindeti bilete la buda centrala sau la buda Pata Rat, la Untoldul din 2018! Janghinosi retardati si idioti!!!
dan8-8-2017, 19:05
caravana trece acuma,dar pan la urma caravana va intra la intra la apa,cu Boc cu tot,cu drogati cu tot:)
Alt Dan8-8-2017, 19:21
Drogat ești tu si neamul tău de țărănoi maneliști
dan8-8-2017, 19:33
voi sunteti mai rai decat manelistii,atentie la comparatii,pitziponcule
@radu8-8-2017, 19:02
taci si inghite ;=)
radu8-8-2017, 19:04
taci si uge uge ;=)
@radu8-8-2017, 19:11
taci si inghite ;=)
Carlos8-8-2017, 20:21
Taci fa proasta p.lii :))
dan8-8-2017, 19:06
iar ai tras pe nas,drogatule,daca nu vrei sa mergi la tratament,macar poarta camasa de forta,boule..pt un primar cu mai multe mandate nu mai conteaza procentele,idiotule,conteaza cum va iesi de pe scena si va iesi prost rau,s-a demonstrat de-a lungul istoriei ca doar cu micii,berea,circul si panarama ajungi la groapa de gunoi,nici drak nu-si va aminti de el si de drogatii ca tine
dan8-8-2017, 19:02
demisia piticule,ai facut orasul de ras,tu si cu drogatii tai !!!
Pagina:12Inainte

Cele mai citite ştiri din Social

9 vizualizări
21-10-2017, 10:53
Cristian Tudor Popescu îl critică pe elevul pletos de la Cluj» Vezi tot
6 vizualizări
21-10-2017, 13:26
BMW distrus în Florești - FOTO» Vezi tot
6 vizualizări
20-10-2017, 17:33
Protest în Zorilor! A blocat autobuzul 35 în intersecția de lângă Sigma - FOTO» Vezi tot
4 vizualizări
19-10-2017, 14:45
Accident pe un drum din Cluj! O mașină plină cu alcool în portbagaj s-a făcut scrum FOTO/VIDEO» Vezi tot
4 vizualizări
10-10-2013, 0:02
Un șofer a ÎNGHEȚAT pe Republicii, când un puști pe skateboard i-a căzut în fața mașinii - VIDEO» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?