banner-castane 160-600_1.jpg

Social

Boc susține că trebuie descurajat traficul inutil: Ce facem cu cele 20.000 de maşini pe care le aduc studenţii la Cluj?

  



 

Primarul Emil Boc s-a declarat deranjat de cele 20.000 de mașini pe care studenții le vor aduce în Cluj-Napoca. 

 

Mă întreb ce facem cu cele 20.000 de maşini pe care le aduc studenţii la Cluj-Napoca? Va fi o mare provocare să îi determinăm să le lase acasă. Avem alternaivă cu piste de biciclete, plimbări pietonale, dar și mijloace de transport pe care au gratuități. Va trebui să le spunem ”Măi, dragi studenţi, mai puţin cu maşinile în oraş”. Marele coșmar va veni după 1 octombrie când 20.000 de maşini vin în plus în Cluj”, a declarat primarul Emil Boc, la Realitatea FM.

 

Acesta a dat ca exemplu școlile din centru, care și-au schimbat orarul dimineața, lucru care s-a văzut. ”Sunt școli la care copiii merg gradual la școală, iar blocajele din centru nu mai sunt atât de mari, cu excepția celui din Piaţa Lucian Blaga între 7.30 – 8.00”, a spus Emil Boc.

coral nou_1.png
20-9-2017, 8:43
10223 vizualizări
91 comentarii
Minciuni21-9-2017, 14:14
Draga domnule Boc,
Te invit dupa data de 2 octombrie sa faci zilnic o vizita pe B-dul Muncii si sa vezi pe unde parcheaza studentii de la Universitatea Technica.Desi exista parcari amenajate in zona isi lasa masinile pe unde apuca fara sa-i intereseze de ceilalti paticipanti in trafic.P.S. DACA NU AI TIMP TRIMITE GARDIENII PUBLICI
Studentul 21-9-2017, 9:45
Pana in 2018 noi studentii vom fi peste tot in Cluj , e al nostru clujenilor , o sa va rugati de noi sa va lasam si pe voi !
Charlie21-9-2017, 11:18
Veti fi peste tot, rupti in c**, cu chiria de 500 euro la garsoniera in 2018, hahaha fraiereeee
Studentul 21-9-2017, 12:06
Sati linistit ca am de unde , pentru tine 500 eur e o suma , pentru mine maruntis , lasa ca termin facultatea si te angajez la mine , iti dau 900 eur + bonuri de masa + 3 zile libere pe saptamana , o sa iti placa
Charlie21-9-2017, 12:38
Vai de p*** ta ma chilotarule:))))))
Studentul 21-9-2017, 13:14
Shtromeleag scrie pe gura ta si a lui ma-ta !
clujean21-9-2017, 9:27
sariti toti ca idiotii :)))) 90% din masinile parcate aiurea, pe piste de biciclisti, pe trotuare, in orice alt loc sunt cu numar de CLUJ. inca nici nu au venit studentii si peste tot vezi masini cu numar de cluj parcate aiurea, oameni cu masini de cluj care se injura unul pe celalalt in trafic. nu mai mancati atat c**** si vedeti care e problema reala. sunt prea multe masini pe cap de locuitor. cand vezi cate o familie cu minim 2-3 masini, unde sa le mai parcheze corect.... dimineata cand stai in autobuz sa mergi la lucru, vezi sute de masini cu numere de cluj cu doar o persoana in ele, soferul...... cat despre taxe, hai sa fim seriosi....
Charlie21-9-2017, 11:22
Si ce daca is cu numar de Cluj? Clujenii adevarati is oameni civilizati si cu bun simt. Aia de care vorbesti tu is toti gozerii din judetele infecte din Ardeal cu buda in fundu curtii si turturii la c**, care-si vand terenul bunicii la tara si se fac Clujeni peste noapte.
Charlie prostu !21-9-2017, 15:02
Handicapatule , eu sunt clujan si credema ca sunt ardeleni care au de 10 ori mai mult bun simt de cat multi clujeni !
Gicu21-9-2017, 9:17
Cand eu eram student traiam cu un pachet de acasa si 200 de lei pe luna maxim. Nici la cantina nu imi permiteam sa merg. Am stat in camin, pe langa mancarea de acasa imi mai faceam cartofi toata ziua, prajeam un polonez care ma costa vreo 4 lei si ma saturam. Ce masina si figuri ? Nici benzina nu imi ajungea de banii aia. Eu le-as transmite la "studentii" aia daca tot au masina ce puii mai mai cauta la facultate? Eu am mers la facultate sa imi permit o masina, daca avea masina nu mai faceam nici o scoala. Ei au bani, au masini, case..la ce le mai trebe scoala, daca le-au dat parintii lor tot ce au nevoie ca sa traiasca 2-3 vieti linistiti de acum incolo ? Imi aduc aminte ca a durat multa vreme sa folosesc bus, bagam zilnic 2 drumuri observator/baritiu pe jos. Apoi cand am primit pe 2 linii gratuit 35 + 6 sa strabat orasul in lung si lat a fost lux. Ei vor masini ma, nici n au unde sa le mai parcheze in orasu asta si ei vor masini si griji. MAsina e o grija, pe bus stai flexat te duce soferu unde vrei.
ceapist22-9-2017, 2:17
Erai sigur din rakitele ca boku'. Taranii astia se lauda azi cu diplome fiind insa semianalfabeti .
mad max20-9-2017, 22:29
boc stai linistit ca o sa le lase singuri acasa dupa ce o sa stea cu orele in trafic. ambreajele is scumpe. la fel o sa facem si noi.totul se va autoregla , ca in natura. eu iti garantez ca incet lumea se va cam duce din ghetouri care de pe unde a venit ca aici nu va mai fi de trait. usor.
hmmm20-9-2017, 21:45
Taranul pitic este un incompetent . Este apreciat doar de niste ceapisti ca el deveniti cica clujeni . Au ungurii de cine rade !
localnic23-9-2017, 2:21

In primul rand, daca ai fi din Cluj, ar fi trebuit sa stii pana acum ca ungurii rad de ei insisi -pentru ca nu au tara, de aceea li se spune pe numele lor adevarat -bo'zgori.

Cu toate defectele lor, romanii au tara -si nu prea ai cum sa razi de ei, tu, unul care esti pe nicaieri...

Dar, dupa cum scrii, se vede de la o posta ca nu traiesti in Cluj.
Boculeț incapabil 20-9-2017, 21:21
In primul rând pe cartiere trebuie amendate mașinile parcate aiurea
Peste 75 la suta sunt din alte județe care nu își pot face abonament
Și Ii determini sa nu vina cu mașinile .
Faceți la intrările in oraș mega Parcari , parchezi acolo și legi parcarea de oraș cu autobuz in prețul parcării
Asemenea locuri : platoul de legume fructe de la dezmir
In baci la fel exista loc
Floresti pe terenul muzeului apei (oricum e interzis sa construiește și sunt peste 50 de hectare)
boculetz capabil21-9-2017, 9:22
sa amendezi sau sa pui taxe pe masini doar ca sunt din alte judete este ILEGAL, incalca drepturile omului, exista o carte mica, se numeste constitutia romaniei, citeste-o
BOC mocanu20-9-2017, 18:53
Ma doare drept in putulica de voi,am salar 150 de milioane,imi permit sa umblu cu Taxi-ul.
caius20-9-2017, 18:23
Saracul student cu K Klase...
haha20-9-2017, 18:09
Vreti sa descurajati traficul inutil? Mutati primaria cu toate cucoanele si inutilitatile pentru care iti pierzi jumatate de zi pe Motilor undeva la periferie. Permiteti primariilor de cartier sa faca tot ce face primaria de pe Motilor. Momentan sunt doar casierii. Mutati toate institutiile publice la periferie. Mutati sediile firmelor furnizoare de utilitati la periferie. Mutati spitalele la periferie. Faceti inele in jurul orasului (nu la 18 km cum e autostrada) sa putem trece dintr-un capat in altul fara sa trecem prin zona centrala. Umpleti mijloacele de transport in comun cu jandarmerie si sa nu aiba acces toti bronzatii (cu satra intreaga) fara sa plateasca bilet. Limitati liniile gratuite pentru pensionari pe intervale orare care sa nu se suprapuna cu perioada de mers-intors la scoli-locuri de munca etc. etc. Pana tunci e gargara ieftina.
@haha20-9-2017, 19:08
Daca vede boc comentariul tau isi retrage vorbele...
Un functionar din primarie21-9-2017, 2:59
Termina ba cu aiurelile tale. Noi vrem paranghelii. E mai usor sa facem paranghelii si sa inchidem strazile in centru decat sa ne apucam de muncit si sa facem centuri, sa mutam institutii, etc.
Clujean original20-9-2017, 17:45
Simplu sa plateasca taxa ca o rovinieta ca stau 8 luni pe an la cluj si nu platesc nimic si benefeiciaza de drumuri bune siguranta liniste vin ca la las vegas la cluj de ce sa nu plateasca ,parcheaza unde vor cand vor circula dezordonat deci taxa a la cluj pt toti care vin si stau aici
Sam20-9-2017, 21:21
las vegas? calmeaza-te ca e o cocina de oras. Nu zic ca sunt multe altele mai faine in Romania (sunt cateva), da nici Cluju nu-i las vegas. Va dati mari clujeni cu niste rahaturi de strazi neasfaltate si pline de gropi si niste cladiri si un plan urbanistic deplorabile. Si ce parcari? Ca sunt 5 masini pe un loc de parcare si la voi se parcheaza si in casa. Aveti noroc cu mizeriile alea de facultati ca mai vin 2-3 firme la voi in oras. Mai bine ti-ai dramui vorbele clujean borfas
Charlie20-9-2017, 22:31
Bai gozerule, vii de la coada vacii la civilizatie, arata putin respect, ca fata de unde vii tu,si Turda e Las Vegas.
Hai Bok ia-o pe Stefani Ferencz și pe jos 20-9-2017, 16:59
Boc arată - ne cum se face zilnic utilizarea ratuc cu toate loazele din primărie care folosiți în interes personal mașinile statului, nu Bontideanul ?
RADUCU20-9-2017, 16:44
NU DRAGILOR ! NU !


CREDETI-MA NU BOC ,NU VINITURILE SUNT DE VINA CI NOI TOTI UNUL CATE UNUL.

PE BOC CINE A VOTAT . NOI !!!

SI NU UITATI : TOTI AM FOST CANDVA VINITURI !

SAU DACA NU ATUNCI UNDE SE VAD EXPERIENTA CELOR 2000 DE ANI PE ACEST

PAMANT.

POATE CHIAR 2769.CINE STIE ?

TotEu21-9-2017, 6:23
Mai Răducu tu vrei sa pari prost sau chiar ești?! "Vinituri" le spunem celora CARE NU AU MASINI INMATRICULATE IN CLUJ! INMATRICULEAZ-O in pi.z.da ma-tii aici că să plătești și tu taxe și impozite la Cluj nu numai sa ai pretenții și atunci nu ești vinitura! Dacă trăiești aici INTEGREAZA-TE sau mars de unde ma-ta ai ieșit! Sau voi sunteți că musulmanii din Paris? Zeci de generații dar sa nu plătim nimic!
Gigi20-9-2017, 16:28
Sunt curios ce job-uri au clujenii adevarati care sunt revoltati impotriva "viniturilor". Pentru ca orice job ai avea in cluj, datorita "viniturilor" se invart sume imense in Cluj, bani care duc la crearea de multe locuri noi de munca, rezultand oferta mare, adica salarii mai mari prin posibilitatea de a-ti negocia tu salariu, nu de a accepta salariu care ti-l impune patronul.
Tz20-9-2017, 16:16
E smecher Boc, da vina pe studenti si in felul asta abate atentia de la adevarata problema. Il dau de gol chiar cifrele. Teoretic traficul ar urma sa creasca in Cluj cu 20.000 de masini, zice Boc. Dar el uita ca per total in Cluj sunt inregistrate peste 200.000 de masini, deci de 10 ori mai multe decat cele care ar urm sa intre in oras. Asa ca nu studentii sunt de vina, desi ei sunt scosi drept tapi ispasitori. Vinovati sunt cei care au condus si conduc orasul si care n-au fost in stare sa faca nimic pentru a salva traficul, desi au promis parcari, metrou, trenuri urbane de mare viteza, tunel in centru, pasaje supraterane si subterane etc. Daca faceau macar a 10-a parte din ce au promis (mintit) nu ar fi existat problemele din prezent
Florin21-9-2017, 3:59
De vina sunt cei care au facut din tara,cimitirul de masini al Europei.Toate "tigaile" de 500 de euro circula si parcheaza,cum si unde ii taie capul pe "fericitii"proprietari!!!
Clujean22-9-2017, 11:15
problema e alta, eu de ex sunt student, sunt clujean de 4 generatii, eu merg pe jos sau cu autobusul la facultate la fel ca toti fostii mei colegi de liceu, maica-mea, si ea merge pe jos la lucru, dar in schimb am o multime de dragi colegi de facultate care vin cu masina la ore, o trantesc prin centru pe unde apuca, nu platesc locuri de parcare etc, se duc abslout oriunde cu masina, nu zic ca toti, dar o gramada dintre ei...
mario20-9-2017, 16:05
D-le Boc, cate garaje ati demolat si cate locuri de parcare ati facut?
mario20-9-2017, 15:53
Mai draga Boc, mai ti minte cum te laudai ca incerci sa imbunatesti transportul feroviar dinspre si inspre cluj-napoca? Ca deasta vin studentii cu masinile la cluj.
E bine ca noi platim taxa pe masina, iar ei ca stau niste luni buni nu pltesc nimic, ba mai mult ocupa si locurile de parcare.
Studentul 20-9-2017, 15:55
Noi studentii vom ocupa Clujul mai oameni buni ca suntem mai multi decat voi !
Ronin20-9-2017, 16:27
Voi "studentule"o să ne faceți câte un blowjob la fiecare clujean.
Atenție!
Doar viniturile :)))
inchiriatorul20-9-2017, 18:39
Studentule, lasa ca avem noi ac de mistocareala, de exemplu am chef sa maresc chiriile si sa cer banii de garantie dublu, contract legal, inregistrat la ANAF, chitanta pt. garantie dar am un contract traznet, o sa pleci in august, la anul, acasa in curul gol. Deja e coada, asa ca mai maresc cu inca 30%. Asa ca pune-ti babacii la treaba ca e scump la Cluj!
Chiriasul20-9-2017, 20:06
Si iti bagam nisip in masina de soalat si bere pe pereti. Si mai dai 3 chirii pe renovare. :)))))
Carlos20-9-2017, 21:15
Tu esti @Chiriasul pu!ii mele. In rest e gagicata pe treaba :))
Studentul 21-9-2017, 9:44
Ronin , eu inteleg ca tatato te-a pus sa il masturbezi zilnic , dar noi studentii vom prelua Clujul indiferent de frustrarile tale , te las cu parintii tai saracule, la fel si pe inchiriator , eu am deja 9 apartamente si 2 vile
Util20-9-2017, 14:51
Da dom'le, descurajeaza traficul inutil, dar cu cel util ce faci? Salvari, aprovizionari, reparatii, urgente, taxi, chiar si CTP, politie, etc, etc. Mai omul lui Dumnezeu, esti chiar obsedant de inervant, mai cretinule, asa faci tu, adica vrei sa omori traficul pentru ca n-ai facut nimica sa-l ajuti dar nu te gandesti ca omori si afaceri, servicii, se scumpesc produsele si din cauza asta, colac peste pupu, acum vrei sa montezi clujeni impotriva clujenilor, ca ala circula cu masina si ala cu CTP, deja is tot mai multi mtolomaci care urla din rarunchi ca luati autobuz sau mergeti afara din Cluj. Poi om esti tu mai hartie igenica SH? Te va judeca cineva odata si odata, nesimtitule, asa sa-ti ajute dumnezeu, incompetentule care esti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
util la w.c20-9-2017, 15:32
Înafara sa critici si sa jignești,cu ce altceva mai vii ? Hai cu o idee ,măcar omu asta încearcă,e vina lui ca suntem 500 de mii de locuitori in cj? Din contra ,datorita lui ,tinerii din judetele vecine vin sa stea in cj. De cat sa tot comentezi ,mai bine hai cu o idee,cu un proiect prin care sa il prezinți,poate impreuna putem face ceva,nu mai dati vina pe un singur om ,ca nu e Dumnezeu
@Util20-9-2017, 15:39
aprovizionarile intra la trafic util? Serios? Le iei apararea celor de la panemar care imi vand strudelul cu 5 lei si painea cu 7? Nu au decat dupa 10 seara si pana la 6 dimineata sa tot aprovizioneze, in rest nu inteleg de ce li se permite sa stationeze pe trotuar.
Casa20-9-2017, 18:48
Aroande cu minte scurta, ca sa fie paine prospata, sa pui copiilor ceva bun in ghiozdan, apoi cand vii tu sau sotia acasa sa ai prospat. La fel si mezeluri, carne, prajituri, magazinele trebuie aprovizionate dupa necesitati, nu poate sta fara mici, paine, strudel sau lipsa marfa, se duce afacera pe sfarla, da strudelul e 4-5 lei dar painea e 4,5, nu exagera. sau mergi la Kaufland si baga E-uri si chimicale iar painea calda de pe raft a doua zi e faina.
Omg20-9-2017, 14:47
Viniturile nu voteaza doar comenteaza si ne aglomereaza. In duminica alegerilor voteaza prin beclean ocna mures etc si luni ne aglomereaza!!!
Ronin20-9-2017, 15:10
M*** la vinituri.
Marş acasă că nu va chemat nimeni în Cluj!
cioloshvar20-9-2017, 16:00
cresteti chiriile si o sa stea in treaba lor sa duca vacile la pasunat in continuare.
roco20-9-2017, 16:25
Taranul de pata-rat s-a trezit!
Sebi20-9-2017, 13:44
Intamplari adevarate:

Am o colega de faculta ce sta in Floresti, dar nu pentru ca acolo si-ar fi permis ci pentru ca de acolo sunt ai ei, acolo a copilarit etc. Are un bmw second (luat de ai ei pe terenurile vandute in Floresti). Mergem amandoi la profesorul de licenta, si incepe ea mestecand guma:

"Profu', puteti discuta cu mine prima ca am parcat aiurea?"

Ca eram acolo inaintea ei nu prea conta pentru ea, noroc ca "profu" nu s-a lasat impresionat. Alta data se lauda la toti colegii ca a parcat pe loc cu handicapati si a luat amenda, dar ca a aruncat amenda si ca nu-i ea proasta sa o plateasca.
Alex20-9-2017, 12:20
De ce nu se construiesc parcări?
@Alex20-9-2017, 12:46
Pentru ca "e" scumpe!
5-6000 de euro bucata loc de parcare pentru care primăria colectează aproximativ 24 euro /an!
@Alex20-9-2017, 14:11
Unde????
TotEu20-9-2017, 11:07
Parca le-a dat mult iubitul guvern PSD transport moca pe tren! Taxarea masinilor neinmatriculate in Cluj e singura solutie! Daca in Milano taxa de centru e 500 euro pe luna si in Amsterdam ora de parking e 22 euro atunci taxa de vinitura de 1000 de lei pe luna ar fi minunata! Si sa vedeti atunci cum vor fi bani de tuneluri, pasaje si parkinguri. Da de ce daca sunt fraieri clujenii si platesc taxe ei!
Cristi20-9-2017, 11:16
Viniturile ti-au crescut pretu la pestera pe care ma-ta ti-a luat-o dupa ce a bagat banii lu tacto de baut la caritas. Asa ca ti-as tie ti-as pune o taxa de bou. Pt ca asta esti. Fara studentii veniti in ultimii 10 ani, Clujul era exact ca pe vremea lui Funar. Jegos si plin de tarani, aia, clujeni adevarati. Ii recunosti de la o posta.
Sergiu20-9-2017, 11:24
De ce discriminare. Toți să fie taxați aspru.
Poate riveranii nu pe parcarea de lângă bloc ci pe un impozit mai mare pe mașină. Dar măcar un 500 de lei pe lună ar fi rezonabil.
Carlos20-9-2017, 11:43
@Cristi tarane, te bag in pidu matii si ramai la tine-n sat vinitura spurcata. Nu avem nevoie de tine tarane ! Tie sa iti puna taxa de oras 1000€/luna prostu satului
@Cristi20-9-2017, 11:57
Acum e plin in schimb de moldoveni adevarati, din aia pe care ii recunosti din avion. Asa, cum esti si tu.
Ahile20-9-2017, 12:44
Fără moldovenii aia sau ce mai sunt nu ți-ai închiria gozul de garsonaiera de pe detunata cu 200 euro si de 11mp cu mobila de pe vremea Austro-Ungariei. Sau un apartament cu2 camere la 500 euro. Pe principiul tot clujeanul sa își lase masina la scara sa o vada noaptea ca altfel ar duce-o cu el in pat. Is curios câți adevărați clujeni își lasă căruță acasă si merge cu ctp-ul? Spor la înjurat
@ahile20-9-2017, 13:30
Inteligenta e clar punctul tau vulnerabil. Si fraier e cel care cere sau cel care da 200 de euro pe "garsonaiera de pe detunata de 11mp cu mobila de pe vremea Austro-Ungarie" ? Vrei sa stai in civilzatie si sa-ti depasesti conditia? Platesti. Cine e de vina ca voua nu va ajung banii nici sa muriti de foame, dar vreti sa stati in Cluj?
Charlie20-9-2017, 14:12
De unde sti voi, gozerilor rupti in c**, cum era pe vremea lui Funar? Clujul era un oras curat, muult mai verde decat e azi, mult mai linistit, in care iti facea placere sa traiesti, fara toti taranoii parveniti cu branza la p*** si bashini in cap. Asa ca da, as vrea sa revina Clujul la cum era pe vremea lui Funar, chiar daca aveam doar un Metro si un McDonalds, calitatea vietii era muult mai buna
Ahile20-9-2017, 14:24
Pai pulime ca tine cere astfel de prețuri ca nu va satura Dumnezo. Iar tu mergi in floresti si îți dai cotețul in chirie. Cat timp sunt fraieri ca noi viniturile sa îți plătească un coteț accepta si ca aia vin cu alte chestii negative. Nu ai vrea sa îți plătesc chirie si sa stau la mine acasă? Iar pt asta cu clujul lui verde de pe vremea lui Funar știe si el mai bine cum era Clujul. Eu ma numesc vinitura ca sunt de 20 de ani in Cluj dar voi ca sunteți de prin satele mărginașe ale județului ce sunteți? Ca tot taranoiul din județ o venit la oraș. Care ii mai vinitura?
Cat despre inteligenta daca îți dau o înmulțire îți ia jumătate de ora sa o rezolvi sa nu zic de un cod scris.
tuestimaivinitura20-9-2017, 14:48
Lasa codurile, ca pana la alea ai probleme serioase de ortografie si vocabular. Ca tot taranoiul venit la oras.
Ahile20-9-2017, 14:56
Concret spune-mi ce greșeli ai găsit? Totuși tot mai taranuc esti tu daca nu ai ajuns inca sa afli de înmulțire. Cat despre coduri in floresti, gilau si in alte părți inca nu s-a auzit de asa ceva. De codul bunelor maniere nu pot sa îți spun ca te jignesc. Spor la închiriat cotețe si locuit la țara. Sper sa vina cat mai multe vinituri iar "clujenii" sa se mute la periferie.
Mataranga20-9-2017, 15:49
Ma copiii, Clujul va place la toti ca altfel nu ati mai sta aici , iar cei care ne fac tarani sunt niste bieti amarati care au venit aici la noi taranii sa ne tina de stromeleag sa nu ne pierdem pe alei !
Ronin20-9-2017, 16:35
Nu te supăra Ahile,dar eşti un idiot.
De ce nu vrei tu să înțelegi,că lumea nu vă vrea,vă urăşte şi li sccârbă de voi.
De ce dracu nu mergeți fiecare înapoi de unde ați tăbărit pe noi,şi lăsați-ne dracului în pace???
Ahile20-9-2017, 18:52
Idioata o fi mămica ta care te-a ejectat prin stanca la nastere. Oare tu esti clujean sau si părinții tai la rândul lor au venit de prin rachitele, gilau? Chiar nu ma interesează părerea ta despre ce zici tu. Închide toate facultățile si toți plecam. Apoi pleacă si corporațiile si Rămâneți vreo 100 de mii. Spor la înjurat vinituri. Sa ma anuntați când puteți schimba ceva
@Ronin20-9-2017, 19:01
Pentru ca acasa ar crapa de foame :))
Ronin20-9-2017, 23:04
Ai auzit şi tu de Stanca,vinitură împuțită?
Tu chiar crezi că toți ne-am născut pe la sate şi prin cătunuri,ca şi tu cu măta aia care a adus pe lume un jeg ca tine?
Ei află tâmpițel,că greşeşti.
Marş acasă la curu vacii penalule.
Ahile20-9-2017, 23:23
Ronica tata las-o mai moale ca faci spume.Am auzit ca doar acolo te/a fătat ma-ta. Era toată neagră la pruna pana te-a scos. Păcat ca a scos un dobitoc. Auzi da ma-ta nu ii vinitura? Ca tu esti la stanca născut esti clujean asa e. De ea vorbești ca ii la coada vacii si ducea lapte la vinituri pe 2 lei litru sa te crească, ca altfel nu-mi dau seama ce scursura a scos din sat.
Ori esti puber născut printr-o cezariana programată ca nu te-a putut tine ma-ta pe la vreo clinica privată ori esti cel care chiar are probleme la mansarda. Tare Mi-ar plăcea sa te cunosc sa îți îndrept un pic fataul ala de capac de submarin
adi20-9-2017, 11:03
Putina bataie de joc la adresa clujenilor nu strica!!
maxmad20-9-2017, 10:42
Si care ar fi traficul util, domnule primar? Care piste de biciclete? Va invit sa le verificati personal utilitatea, traversand orasul la o ora de varf, singurel, fara bai mediatizate de multime. Aveti curajul sa o faceti? Cand terminati cu improvizatiile si veniti cu solutii reale si viabile?
Biciclista20-9-2017, 13:31
Subscriu opiniei lui maxmad: transportul pe bicicleta nu este o opțiune sigura. Participanții mai vulnerabili la trafic ca și bicicliștii nu sunt protejați, nu își au locul nici pe carosabil nici pe trotuar, sunt agresati verbal in trafic; infrastructura exista dar lipsește cu desăvârșire, în ideea ca pistele existente (cam băltoase, dar prezente) sunt deconectate. Altele sunt parcări toată ziua, vezi str. Ialomiței, sau "covor rosu" pentru pietoni, ca vizavi de Sora. Ce student își lasă mașina acasă pentru așa ceva?
Mda20-9-2017, 14:45
Eu vin din sensul giratoriu din marasti pana pe napoca si e pista de biciclete
Boc isi bate joc20-9-2017, 10:19
Piticule, e simplu.
Ridici masinile care parcheaza neregulamentar.
Nu sunt suficiente locuri de parcare?
Si ce?
Daca te-au votat, sa suporte consecintele.
Asta pe termen scurt.

Pe termen mediu, deschizi strazile care le-ai inchis, de exemplu in fata la Diesel, si astfel nu mai obligi lumea sa mearga pe Memo si sa iese pe Napoca.

Pe termen lung, te apuci si construiesti parkinguri, tunel, centuri ocolitoare.
Daca zi de zi trec sute de mii de masini spre Oradea, e logic ca daca le faci centuri ocolitoare, nu se mai simte cand vin 20000 de masini ale studentilor.
@asa nu20-9-2017, 10:54
"deschizi strazile care le-ai inchis, de exemplu in fata la Diesel"--baaaa,usor,zona centrala trebuie sa fie mai mult pietonala mah baiatule
TotEu20-9-2017, 11:00
Asta e unu frustrat ca nu mai poate sa stea juma de zi la o apa plata pe terasa la Diesel ca sa-si expuna cotetul pentru care a fost la furat in Italia
Mike20-9-2017, 11:08
"... sa mearga pe Memo si sa iese pe Napoca."
Nu stii sa scrii si dai sfaturi legate de organizarea urbei. Tipic romanesc.
futpamata20-9-2017, 11:32
Ba da prost te-o facut ma-ta :))) auzi la el sa faci iara strada unde s-a facut pietonal si e frumos. Da' meri ba inapoi in dej sau gherla sau de unde plm vii tu si stai acolo pe strada in centru!
Boc isi bate joc21-9-2017, 3:06
Bai retardatule, mergi pe Memo, apoi virezi stanga pe stradute ca sa iesi pe Napoca.
Iti trebuie facultate ca sa intelegi?
Ia vezi ca am uitat si o virgula, probabil din cauza virgulei e aglomerat Clujul.

TotEu, e vorba de circulatie, nu de stat pe terasa.
Dar probabil tie iti convine ca zeci de masini trebuie sa mearga pe memo si sa vireze stanga ptr a iesi pe napoca, in loc sa vireze prin fata pe la diesel.

Hai, mars si pupati fundul stapanului!
TotEu21-9-2017, 6:44
Mă retardatule de ce vrei sa te iei cu mine in gura? Mie îmi convine pentru că deși am un GLA din 2016 în garaj in centru vin cu taxi( 8 lei dus+8 lei întors=un infect pachet de țigări) iar după pâine și apă merg cu Merida! De ce trebuie sa veniți cu cotetele in centru nu înțeleg? Cărați vreun troler de acte pe la instituții? Toți? În fiecare zi? Dar pe celelalte 4 locuri libere din coteț ce cărați? Mai fratiuc de fapt asta este NESIMTIRE de cocalar, FUDULIE de iobag legat de glie, CRETINISM GUSOGEN din născare! Și să nu omit DEMOCRATIE prost înțeleasă de împuțita asta de nație care crede că are numai drepturi nu și obligații; "îi dreptul meu că de aia e democrație"! SA MORI TU?
Vezi, ba, ca ai treaba21-9-2017, 17:29
@Boc isi bate joc: Daca nu-ti plac stradutele, sa stii ca poti merge pe bulevard si sa faci stanga prin fata pe la primarie. Ia zi, faci parte din aia care o iau pe Gheorghe Sincai dupa care faci stanga pe Napoca desi scrie mare si clar ca n-ai voie (de vreo 7-8 ani) si strici tot traficu cu ocazia asta?

Uite o idee. Mai lasa-ti masina acasa, ca da de esti in stare sa parcurgi macar centrul Clujului pe jos, ca-i cat o gamalie de ac. Dupa cum zice TotEu, ce ai atata de transportat de-ti trebuie masina-n Cluj, in afara de propriul ego? Eu merg de X ani cu bicicleta la servici, iar cand vremea nu e favorabila, cu transportul in comun. In extrem de rarele ocazii in care chiar am de transportat ceva, iau un Pony.

Daca ai ales sa mergi cu masina, e problema ta. Centrul orasului, oriunde te uiti in tari mai rasarite, este destinat predominant pietonilor.
mica20-9-2017, 8:57
pai da, in loc sa dezvolti orasul, pt ca e normal sa creasca populatia = nr de masini sau orice altceva, mai bine cauta orice solutie sa puna piedici.
Dorel20-9-2017, 9:26
Niormal ar fi sa moara prostii cu masinile lor cu tot. Cum sa dezvolte orasul, pe verticala?Oare mama prostilor de ce e tot timpul gravida?
Donel20-9-2017, 9:33
Dorele, "niormal" ar fi sa stai la lopata, mai Dorel, mai Dorel, la verticala, orizonatala, cum manuiesti mai bine stiloul. Iat e gravida muma-ta ori nevasta, mai Dorel, mai!
mica20-9-2017, 9:34
da ba, PE VERTICALA!
e asa mare minune sa ai niste turnuri?
dar cand centru e detinut de batrani care acolo vor sa moara sau sa vanda pe 500k ca "asa e pretul pietei mamaie", ce pretentii sa ai de dezvoltare.
Alex20-9-2017, 9:36
Da, Dorele, solutia e dezvoltarea pe verticala. Darami cateva case vechi din centru - care oricum le ei sun vai de capu lor, si faci un parking cu 5 nivele subterane si 5 supraterane. Cu asta ai rezolva o problema. Scoti in strada 30 de politisti locali din birouri ca sa dea amenzi grase si ai rezolvat problema blocajelor datorate masinilor care stationeaza acolo unde nu au voie. Tactu are are masina? Oare sa moara si el?
@Alex20-9-2017, 10:10
Poti sa ai 300.000 de locuri de parcare in oraș dar dacă străzile rămân la fel de înguste, ce te faci? Faci autostrăzi suspendate cu 4,5 niveluri sa intri cu mașina direct in apartament?
Dezvoltarea pe orizontala e mai costisitoare dpdv al infrastructurii dar poate descongestiona orasul. Nu tre' sa moara nimeni :).
Dan Manastur20-9-2017, 10:11
Iata ca piticul si-a atins scopul...sa se certe oamenii intre ei(Alex si Dorel).Ca lumea nu gindeste iarasi nu mai mira pe nimeni.Aici intra cei doi pe care i-am mentionat mai sus.Of.of.m-am saturat sa le deschid ocii si mintea,hai c-o mai fac odata.Asadar,orice oras de pe aceasta planeta a rezolvat problema traficului cu binecunoscutele masuri de 100 de ani,adica:centuri,pasaje subterane si supraterane,drumuri ocolitoare,treceri de pietoni subterane,parcari si parkinguri(pentru eliberarea benzilor de circulatie),unde verzi la stopuri(in Viena am numarat cu citiva ani in urma cam 10 stopuri cu culoarea verde),sensuri unice,transport in comun eficient si rapid(metrou),piste de biciclisti,strazi cu minim 4 benzi.Ce-i asa greu sa dea o H.C.L.in care sa-i oblige pe rechinii imobiliari sa prevada in proiecte drumuri cu 4 benzi ??!!Ce,n-au bani sa mai cumpere o palma de pamint ?Au,ca doar sint milionari in euro.
tom tom20-9-2017, 8:48
El ne intreaba pe noi...!?!?
Pai, de ce este el primar si nu facem prin rotatie?
tom tom20-9-2017, 8:51
PS: si, cum o sa le spuna "frumos" sa isi lase masinile acasa? merge direct din camin in camin si din apartament in apartament, sau le da SMS?
Si, cum o sa ii convinga, le da vouchere de biciclete, prezervative gratis? Nu de alta, dar generatiile tinere sunt si mai bogate si mai destepte decat generatia lui, si isi cumpara singuri pop-corn.
klauss20-9-2017, 16:09
pai procesul prin care se iau deciziile in cluj e cam asa:
1. cetateanul sesizeaza 2-3 ani la rand o problema
2. cand rahatul ajunge la ventilator, la primarie se aude: Sefu, avem o problema!
3. primarul: hai sa-i intrebam pe cetateni ce sa facem in cazul asta.
4. se face un plan de actiune (aka caietul de sarcini facut cu dedicatie pentru o firma pedelista)
5. se implementeaza solutia cu firma de casa la pretul cel mai scump posibil
6. se suplimenteaza bugetul lucrarii - ca isi dau seama ca solutia propusa de cetateni e fundamental proasta
7. se fac alegeri (castiga iar bocu)
8. aceeasi problema de la punctul 1 revine
tom tom20-9-2017, 17:40
@Klauss
Hahahaha, multumesc Klauss! Am ras bine :)

Cele mai citite ştiri din Social

658 vizualizări
17-10-2017, 15:10
Scandal la Cluj, după ce un elev spune că a fost dat afară de la ore pentru că are părul lung» Vezi tot
585 vizualizări
15-10-2017, 10:32
Alte aproape 400 de persoane afectate de rujeolă! Clujul este printre județele cu cele mai multe cazuri noi» Vezi tot
557 vizualizări
17-10-2017, 20:46
Acțiune de împădurire la Cluj! Se plantează 10 hectare de copaci» Vezi tot
169 vizualizări
17-10-2017, 16:47
Aeroportul Cluj a inaugurat o nouă platformă de staționare a aeronavelor FOTO» Vezi tot
169 vizualizări
17-10-2017, 9:21
Accident între un tramvai și o mașină, în Mănăștur FOTO» Vezi tot

Sondaj de opinie:

Dacă în toamnă ar fi alegeri parlamentare, ce partid ați vota?