Miercuri 24 Iulie

Ce a spus Cristian Tudor Popescu despre circul făcut de Serena Williams la US OPEN

 

Serena Williams a fost sancţionată cu o amendă de 17.000 de dolari după cele trei avertismente primite în finala feminină a turneului US Open.

 

În finala pierdută în faţa japonezei Naomi Osaka (6-2, 6-4 pentru aceasta), Serena Williams a primit indicații de la antrenorul ei, care a fost penalizat, l-a făcut pe arbitru hoț și a dat cu racheta de pământ. 

 

Nu trişez pentru a câştiga, prefer mai bine să pierd”, s-a apărat Serena Williams (36 ani). ”Este incredibil. Nu am primit 'indicaţii' (coaching). Nu am trişat niciodată în viaţa mea. Îmi datorezi scuze”, i-a spus americanca arbitrului. ”Eşti un hoţ. Mi-au furat un punct”, a continuat ea, potrivit Agerpres, iar în acel moment arbitrul i-a aplicat şi al treilea avertisment, sinonim cu un ghem pierdut, o sancţiune rară la acest nivel. La final, antrenorul americancei a recunoscut că i-a făcut semne sportivei. 

 

Jurnalistul Cristian Tudor Popescu a ”jurizat” comportamentul Serenei Williams:

 

Adevărata problemă în acest meci a Serenei Williams n-a fost arbitrul, n-a fost antrenorul, n-a fost racheta. Adevărata ei problemă a fost durerea, incapacitatea de a accepta că are în față o adversară mai tare decât ea, la toate capitolele: atât ca lovituri, cât și ca psihic.

 

Nervozitatea Serenei a crescut minut cu minut, pentru că vedea că nu are ce să-i facă japonezei, indiferent de scor. E un sentiment care se transmite de dincolo de fileu. Era clar că e mai tare decât ea. Fiind acasă, la New York, cu arena aia – cea mai mare din lume - , Serena simțind arena în spate și-a permis. Dacă era la Roland Garros, nu mai făcea lucrul ăsta. Nu e în regulă. Și-a permis să îl ia foarte de sus pe arbitru, având în spate tribuna.

 

Serena și-a pierdut complet controlul din frustrare. FRUSTRARE! Nu avea că să facă. Și atunci, și-a sfărâmat racheta dintr-o singură lovitură. Ceea știa foarte bine că îi atrage al doilea avertisment. Nu ai cum! Ai spart racheta, e clar! Plus primul, pe care știa că îl luase. Știa foarte bine că i s-a scris. A spart racheta, nu s-a controlat, iar regulamentar Carlos Ramos i-a dat punct pierdut pentru două avertismente. Absolut corect. Ei, de aici a început delirul Serenei Willams, din păcate.

 

Ce a făcut Serena, în ultimă instanță, e cât se poate de incorect față de Naomi Osaka, pentru că, practic, i-a dat cu stadionul în cap japonezei", a comentat Cristian Tudor Popescu pentru Ştirile Pro TV de duminică seară.

Comentarii Facebook