Salina Turda este promovată în revista Smithsonian - FOTO

 

Salina Turda este promovată în revista Smithsonian cu sloganul ”un motiv în plus pentru a vizita România”.

 

Mina de sare de la Turda a fost transformată într-un minunat, dar ciudat parc, notează Smithsonian.com. Mina este un monument istoric din timpuri vechi, când exploatarea sării reprezenta o afacere de succes în regiune. Începând din anul 1992, mina a fost înregistrată ca sit istoric. Aceasta a fost transformată într-un parc în care se găsesc coşuri de baschet, mici terenuri de golf, un lac subteran, un centru spa şi multe alte facilităţi.

 

Un motiv în plus pentru a vizita România”, se mai spune pe site-ul smithsonian.com.

 

Revista Smithsonian şi Smithsonian.com analizează subiectele şi problemele care merită cercetate, studiate şi expuse de Institutul Smithsonian - ştiinţă, istorie, artă, cultura populară - şi realizează cronici pentru cititori.

 

Institutul Smithsonian este un institut de învăţământ şi cercetare şi un complex de muzee, administrate şi finanţate de guvernul Statelor Unite ale Americii şi de fonduri caritabile, scrie Mediafax.

 

Salina Turda a mai fost inclusă, în 2013, într-un top 25 al destinaţiilor de călătorie incredibile din lume, despre care turiştii nici nu ştiu că există.

 

Salina a fost modernizată din fonduri europene, în perioada 2008-2010, fiind inaugurată de premierul Emil Boc şi de ministrului Turismului, Elena Udrea.

 

Din 1992, de când mina a fost deschisă publicului, circa 2 milioane de turişti români şi străini au vizitat ”minunea din adâncuri”.

 

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte STIRIDECLUJ.RO pe FACEBOOK

Comentarii Facebook