Revoluție la CTP Cluj-Napoca. Abonamentul de 10 luni sau biletul de o oră, prioritățile lui Emil Boc
Primarul Emil Boc îi cere lui Liviu Neag, directorul general al Companiei de Transport Public Cluj-Napoca (CTP), să regândească strategia în special când vine vorba de bilete și abonamente.
Consilierii locali au dezbătut și aprobat noile tarife pe care CTP le va practica începând de la 1 august, însă Emil Boc crede că e loc de îmbunătățire și cere „flexibilitate” din partea CTP.
Consilierul USR Alexandra Oană propunea în urmă cu mai multe zile, după consultări cu societatea civilă, mai multe măsuri care ar îmbunătăți experiența celor care circulă cu mijloacele de transport în comun, iar acum primarul Emil Boc par să fie de acord cu această viziune.
Printre măsurile propuse se numără:
Introducerea abonamentului anual cu călătorii nelimitate la prețul a 10 luni, în contextul în care în alte orașe acest sistem e implementat. De exemplu, bucureștenii plătesc 700 de lei pentru a circula un an, în timp ce clujenii plătesc 2556 de lei.
Mărirea limitei în care se poate circula atunci când este trimis un SMS, de la 45 de minute sau 30 de minute la cel puțin o oră. Așadar, un fel de „bilet orar”, însă cei de la CTP trebuie să prezinte planul până în această toamnă. Cel mai probabil ar trebui să apară și un bilet fizic, tipărit, care să fie valabil o oră, însă rămâne de văzut cum va fi posibil acest lucru.
Între timp, CTP va mări prețurile la bilete și abonamente începând cu 1 august, în contextul în care și carburanții se vor scumpi considerabil. Așadar, un bilet cu o călătorie va costa 3,5 lei, iar un bilet cu două călătorii 7 lei.
Iată restul prețurilor aprobate în Consiliul Local:
- Bilet de noapte (1 călătorie): de la 5,00 lei la 6,00 lei
- Bilet urban 30 de minute (valabil între prima și ultima validare): de la 3,00 lei la 3,50 lei
- Bilet urban 60 de minute: de la 6,00 lei la 7,00 lei
- Abonament lunar, o linie: de la 90,00 lei la 108,00 lei
- Abonament lunar, două linii: de la 122,00 lei la 147,00 lei
- Abonament lunar, toate liniile (nominalizat): de la 177,00 lei la 213,00 lei
- Abonament lunar, toate liniile (nenominalizat): de la 214,00 lei la 258,00 lei
14 Comentarii
EU PROPUN MERSUL PER PEDESS ȘI ÎNCHIDEREA REGIILOR PĂSTORITE DE PRI MĂRIE UNDE PERFORMANȚA RUPE CLANȚA PLIN DE INUTILI NEAMURI FUFE PRETENAȘI DOMNUL BOLO JOSS HUOO
Propun montarea unor aparate de reciclat peturi direct in autobuze, un program gen reciclezi cu CTP.
Se poate si combinatie peturi - genoflexiuni, faci sport in timp ce reciclezi. E verde, eco, si tot ce vrei.
clujenii idioți îl subvenționează pe moș ca si pe pantelimon de la radp . la fel și beLetele îs plătite de tăț clujenii fraierilor și de ăia care nu mărg cu cetepeu și îs pă profit pă banii altora cretinilor.
Nu sunt electrice autobuzele? Ce treaba are scumpirea carburantilor atunci?
***u-va in gura, iar mariti pretul? handicapatilor
A ajuns clojul de decenii sa fie distrus de gunoaie soldovenesti ,mocanesti si corcituri între...Boc,neag,tise,..
@Soc: distrus era de cand s-a facut oras!!! Adica de demult
dupa ce nesimtitii de la CTP s-au laudat in presa cu profitul companiei si salariile lor acum vin sa scumpeasca tot? cat tupeu si cinism la adresa clujenilor.de ce as plati mai mult pe bilet daca societatea este pe profit? de prost?
eu vin de la apahida cu 165 lei abonament lunar si am si abonament la orash pe 24be inclus sa merg la vivo sa beau smoothie. voi dati 108 lei da va sa va plimbe busul pe o linie decat.
Abonamentul de 10 luni (sau 1 an) e porcarie la fel de mare ca pretul de parcare de 15 lei pe si si 100 lei pe an. Cea mai lunga perioada ar trebui sa fie o luna. La fel cum e la chirie, apa, gaz, curent electric, gunoi, etc.
@x: 15 lei pe 24 ore
Ce treabă are Boc cu CTP ..CTP.este o companie privată condusă de un besinos comunist
@Adolf: Îi companie de stat
Toate companiile de transport in comun de persoane din țară sunt de stat
@Nelutu: Teoretic da practic nu .. ăsta e patron