Reclama care sperie Clujul: „Când vei muri” apare zilnic pe drumul spre oraș și provoacă indignare în comunitate
Clujenii revoltați de o reclamă șocantă la intrarea în oraș: „Când vei muri” stârnește reacții dure
Clujenii care circulă zilnic spre oraș au atras atenția asupra unui panou publicitar controversat amplasat pe drumul de acces spre Cluj-Napoca. Reclama afișează mesajul „Când vei muri”, provocând neliniște și indignare în rândul șoferilor și pasagerilor.
„Bună! Știe cineva oare unde se poate pune o plângere/cerere ceva pt a se da jos reclama aia îngrozitoare de sus de cum începi să cobori spre Cluj-Napoca? Aia cu ‘când vei muri’. Mi se pare incredibil că cineva a acceptat așa ceva. Să vezi asta în fiecare zi când mergi la lucru”, scria un clujean pe grupurile locale de discuții, întrebând dacă responsabilitatea ar putea fi a Primăriei Feleac.
Alți participanți la discuție și-au exprimat și ei indignarea:
„Mai este un panou pe care scrie: reclama ta aici, și fix asta îi spuneam soțului în timp ce urcam azi, că urmează continuarea…. Cred că suntem extrem de bombardati cu tot felul de mesaje, frica de moarte este exploatată maxim în scopuri de marketing. Cel mai simplu este să îți formezi niște răspunsuri pe care să le rulezi atunci când îți apare mare negru pe alb în fața ochilor mesajul ăla, ceva amuzant, ca să nu îți activeze fricile, care apoi te vor seta aiurea pe toată ziua”, a comentat un alt clujean.
Unii utilizatori au fost mai categorici:
„Este o porcarie și pe mine mă fac să vomit genul ăsta de mesaje cretine. Trebuie să fii diliu sadea să pui așa ceva. Sunt și în Florești spre Gilău vreo 2. Din păcate, mă tem că nici primăria, nici altă autoritate nu se va implica dacă există autorizație și este plătită taxa la primărie”, a subliniat un alt participant.
Clujenii cer acum Primăriei Feleac și altor instituții responsabile să verifice dacă mesajul respectiv respectă standardele legale și morale, întrucât impactul psihologic al unor astfel de reclame devine tot mai discutat în comunitate.
3 Comentarii