RDS Cluj refuză să îi facă abonament unui client nevăzător

 

Un clujean nevăzător a fost refuzat de angajatele RDS Cluj în momentul în care s-a dus pentru a semna un contract de 24 de lei.

 

M-am dus luni, 23 octombrie, la ora 15.00, la punctul de lucru al RDS de pe Calea Florești. Eu sunt abonat UPC de 15 ani, dar doream să am și canalele Digi pentru sport. M-am dus și am spus că vreau un abonament de 24 de lei și mi-au cerut un buletin. În stânga mea se mai afla o angajată, care trata cu un alt client, iar în timp ce eu mă aflam la ghișeu i-a spus doamnei cu care vorbeam eu că să nu facă abonament pentru că am nevoie de o persoană văzătoare care să mă însoțească. 

 

Mi-au cerut să aduc pe cineva pe care să îl împuternicesc și le-am spus că am semnat peste tot pe unde am fost și nimeni nu mi-a cerut niciun împuternicit. Conform Legii 448/ 2006, funcționarii au obligația să ne citească contractele așa că nu văd de ce să mă însoțească cineva. Este totuși vorba de un contract de 24 de lei pe lună și nu prea văd ce am putea greși.

 

Și-au contactat șefa și aceasta a spus că trebuie să aduc pe cineva împuternicit și mi-au dat înapoi copia de buletin pentru că nu mi-o pot reține. Am plecat cu un gust amar.  

 

Le-am făcut reclamație la RDS în centrală și mi-au spus să încerc să fac abonament la un alt punct RDS, poate că acolo voi avea mai mult noroc”, ne-a relatat Alin Feurdean.

 

Clientul refuzat lucrează ca maseur la Clinica de Ortopedie din Cluj și spune că este pentru prima dată când pățește așa ceva în Cluj. ”E drept că la bancă mi-au spus acum 3 ani că am nevoie de un împuternicit pentru lucruri mai complicate, dar pentru un contract simplu nu am mai pățit așa ceva. Să presupunem că nu am pe cine să chem cu mine, ce fac? Consider situatia intolerabila la acest nivel și sunt decis să folosesc toate instrumentele disponibile, pentru a corecta erorile astea”, a mai spus Alin Feurdean.

Comentarii Facebook