Promoția anului la Cluj: Un clujean a rămas mască atunci când a văzut reducerea „imensă” de pe eticheta unei cămăși. „Black Friday, nu alta” FOTO
Într-un cunoscut magazin de haine din Cluj-Napoca, un client cu ochi ager a observat o ofertă care sfidează logica: o cămașă era afișată cu prețul „redus” de la 209,90 lei... la fix 209,90 lei
Da, ați citit bine. Prețul nu s-a mișcat nici măcar cu un ban, dar eticheta de reducere era acolo, roșie și strălucitoare, ca și cum am fi în plin sezon de Black Friday.
Imaginea prețului „tăiat” nu te face decât să spui: „Un chilipir de nerefuzat!” sau „E clar, ai prins oferta anului”.
Nu este prima oară când apar astfel de „erori de etichetare”, însă de această dată, combinația de preț intact și reducere afișată cu mândrie a oferit material perfect pentru ironia internauților. În lipsa unei scăderi reale de preț, rămâne cel puțin un zâmbet amar legat de modul în care marketingul vizual poate păcăli ochiul, dar nu și portofelul.
CITEȘTE ȘI: „Inflația la Cluj”. O cămașă i-a scos din minți pe clujeni. „Costă” cât o mașină second hand: „Merită! E un leu pătrățelul

3 Comentarii