Postarea unei clujence, după ce a văzut că la Lidl e aglomerat: SUNT ATÂT DE FURIOASĂ....!!


O clujeancă a semnalat relaxarea vizibilă deja cu ochiul liber a luptei cu pandemia coronavirus. Magazinele sunt pline sâmbătă dimineața, iar ieșitul la cumpărături, permis de ordonanța militară, a devenit o scuză de a ieși din casă. 

Probabil că o creștere parabolică a cazurilor și a deceselor îi va panica pe mulți.

Anca Dinu, specialist în comunicare și inițiatoarea unor campanii umanitare, a avut o postare virulentă la adresa celor care se joacă cu pandemia. 

SUNT ATAT DE FURIOASA....!! Am 2 intrebari, bazat pe experienta mea din aceasta dimineata din magazinul Lidl din Buna Ziua (Cluj-Napoca):

1. pentru cei care ati iesit la cumparaturi ”ca in vremurile bune”, cu copii, cu bunici, cu catzel, cu purcel, fara masti, fara manusi, fara teama de nimic, cu imbratisari si strangeri de mana si pupaturi si tot tacamul? (”vaaai, Ioane, de cand nu te-am vazut, poc, o strangere de mana, iooooii, Marie, ce dor mi-e de-o barfa, poc, luat in brate focos): BAH, VOI NU SUNTETI NORMALI LA CAP? Mah, voi ati vazut groapa comunala in care se arunca mortii in cel mai grozav oras din cea mai mare natiune a lumii? Voi chiar credeti ca voi veti ajunge macar intr-o asemenea groapa? Bah, voi aveti idee ca puneti oameni nevinovati in pericol pentru ca sunteti IMBECILI?

2. pentru Lidl Romania, cei pe care i-am apreciat enorm la inceputul acestei crize, cand au luat cele mai eficiente masuri de protectie a clientilor. Stiti voi vremurile alea in care tineati oamenii la usa magazinului, cu distantarea corespunzatoare intre ei, si lasati inauntru un numar limitat, pe rand? Ce s-a intamplat, de ce UMPLETI magazinele mai nou? Nu e singura zi in care am vazut FULL la voi, dar cu siguranta ultima in care mai calc pe la voi, chiar daca sunteti cel mai aproape de casa si de afacerea mea si chiar daca NOI AM RESPECTAT PANA ACUM TOATE REGULILE...Pentru tine, draga Lidl, le vom incalca si vom cauta un magazin de unde nu riscam sa plecam infectati!”.

-------------------

UPDATE

Poziția Lidl, vis-a-vis de cazul prezentat:

Sănătatea clienților și angajaților noștri este prioritară pentru noi și, pentru a o proteja, am luat o serie de măsuri în magazinele noastre încă de la semnalarea primelor cazuri de coronavirus în România. De atunci, am continuat să implementăm cu consecvență și strictețe aceste măsuri, și facem apel la solidaritatea clienților noștri pentru a respecta la rândul lor măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor. 

Printre măsurile luate de Lidl, se numără și limitarea numărului de clienți prezenți în același timp în anumite magazine. Astfel, în unitățile Lidl din întreaga țară unde înregistrăm un flux mare de clienți, accesul se face dirijat – inclusiv în magazinul nostru din cartierul Bună Ziua, din Cluj-Napoca, la care face referire postarea menționată în articolul Dvs. 

Complementar măsurilor pe care le putem lua la nivelul activității noastre în magazine, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, am făcut o serie de recomandări pentru clienți, care au fost publicate atât în mediul online, pe rețelele sociale unde activăm, în newsletter-ul nostru și pe site-ul www.lidl.ro, cât și în incinta și în parcările magazinelor noastre. 

Una dintre cele mai importante recomandări pe care o facem constant clienților este păstrarea unei distanțe minime de siguranță față de alte persoane. Pentru a-i ajuta să respecte această distanță chiar și atunci când așteaptă să plătească cumpărăturile, am montat indicatoare pe podea în zona caselor de marcat. Toți colegii noștri din magazine încearcă să prevină aglomerația, însă este nevoie și de cooperarea clienților noștri. 

Comentarii Facebook