Nu s-a putut mai mult aici în CLUJ!? Un bărbat a sunat de 856 de ori la call center-ul DSP Cluj


Sute de clujeni care au încercat să contacteze DSP Cluj au rămas fără niciun răspuns, pentru a raporta ca au COVID. De data aceasta, un bărbat, care a fost testat pozitiv duminica trecută, a sunat de tocmai 856 de ori. Răspunsul a fost mereu același, linia telefonică pare ocupată.

Am reușit să trec de linia ocupată de 7 ori, și a sunat în sfârșit… Ring ring...de 10 ori și după care timeout, apel întrerupt”, spune Andrei Pinte. Bărbatul precizează că a reușit să înregistreze numărul exact de apeluri, pentru că a folosit un contor pe auto redial. 

Azi am sunat la DSP Cluj de 856 de ori...deocamdată. Mi-am pus contor pe auto redial.

Am fost testat pozitiv de duminică, introdus în Coronaforms regulamentar. Am vorbit cu medicul de familie...am mai avut Covid, știu procedura...mă gândeam să îi ajut cu ancheta epidemiologică având în vedere că între timp toți ai casei au simptome specifice.

Am reușit să trec de linia ocupată de 7 ori...și a sunat în sfârșit. Ring ring...de 10 ori și după care timeout, apel întrerupt. Nici măcar un apel în așteptare, nimic. Ba chiar la unul dintre numere aveau un robot care răspundea: "Toți operatorii sunt ocupați, vă rugăm reveniți!"...și se întrerupea apelul imediat.

Asta după n-șpe valuri, t-șpe pregătiri, x miniștri la Sănătate și multă muuultă gargara!!! Foarte eficientă treaba ce să zic, de doi ani stăm cu pacostea asta de covid pe cap și nu am reușit să ne organizăm pe partea asta. Fantastic!

Aș vrea să fiu constructiv și să încerc să înțeleg de ce nu s-a putut mai mult aici în Cluj, dar nu numai. Știu că la un moment dat s-au oferit mulți voluntari să dea o mână de ajutor in call center, însă în ce privește infrastructura(centrala telefonică, roboți etc) oare de ce nu s-a făcut nimic? Un chatbot ceva, așa mai din secolul 21? Unde să dai un CNP și o listă cu nume și prenume și să îți vină pe mail o decizie de carantinare? Visez oare la cai verzi pe pereți?”, a scris Andrei Pinte, pe LinkedIn. 

Săptămâna trecută, prefectul județului Cluj, Szilárd Tasnádi a explicat, în cadrul unei emisiuni live, de ce nu se răspunde la telefon în call center-ul Direcției de Sănătate Publică. 

Într-adevăr, nu cred că nu se răspunde, mai degrabă sună ocupat. Eu am fost în callcenter și știu ce înseamnă să sune telefoanele non-stop. Sunt peste 10.000 de persoane în așteptare care își așteaptă deciziile. Numărul celor pozitivi și să nu mai vorbim de contacții direcți ai acestora depășește cu mult personalul cu care este înzestrată Direcția de Sănătate Publică, pentru că 85% sunt voluntari, militari, medici rezidenți sau studenți la UMF și cei care vin zilnic sau nu, nu au un raport de muncă, astăzi poate vin să stea 3-4 ore, dar mâine poate nu au chef. Nu au o continuitate nici din prisma personalului, ci se luptă cu ce au”, a declarat Szilárd Tasnádi, ​​la Clujul Politic LIVE. 

După numărul de plângeri însă, venite de la cititorii noștri, nu este foarte clar dacă linia telefonică de la call center-ul DSP Cluj este chiar ocupată sau nimeni nu răspunde la apelurile din call center-ul DSP.

856.jpg

Comentarii Facebook