Nepăsare totală! Casa de Pensii Cluj nu mai răspunde la telefon. O bunicuță de 76 de ani, imobilizată la pat, forțată să bată 80 km pentru o întrebare
Situație îngrijorătoare la Casa Județeană de Pensii Cluj. Instituția pare să fi scos din funcțiune telefoanele, iar beneficiarii care încearcă să obțină informații descoperă că nimeni nu răspunde, indiferent de ora la care sună sau de numărul apelat.
Două persoane din localitatea Viișoara, județul Cluj, susțin că de mai bine de trei luni încearcă fără succes să obțină informații legate de biletele de tratament subvenționate, însă nimeni nu răspunde la telefon.
Un cititor Știri de Cluj a relatat că el și mama sa, ambii beneficiari de pensie de boală, se află într-o situație dificilă din cauza nepăsării de care dau dovadă funcționarii publici.
Femeia, în vârstă de 76 de ani, este imobilizată la pat și are nevoie de cărucior cu rotile pentru a se deplasa, în timp ce fiul său se confruntă, la rândul său, cu probleme de mobilitate. Aceștia au depus o cerere online pentru bilete de tratament încă din luna ianuarie a acestui an, fiind sfătuiți ulterior să sune pentru detalii.
Problema este că nimeni nu răspunde la niciunul dintre numerele afișate pe site-ul Casei de Pensii Cluj, iar singura soluție este să se deplaseze 80 de kilometri pentru o informație ce poate fi comunicată telefonic.
„Suntem două persoane din Viișoara, jud. Cluj, cu pensie de boală – eu și mama mea. Ea are 76 de ani, este persoană cu handicap locomotor și o pot deplasa doar cu căruciorul cu rotile, în rest este imobilizată la pat.
Și eu am probleme de sănătate, mă deplasez mai greu și am alte afecțiuni.
În ianuarie am depus cerere online pentru bilete de tratament subvenționate la Casa de Pensii Cluj, iar atunci ni s-a spus să sunăm pentru a ne interesa când primim biletele.
Problema este că nu răspunde nimeni niciodată la telefon la Casa de Pensii Cluj. La numărul (0264) 431 010 răspunde doar robotul, iar apoi nimeni. La (0264) 594 664 – Compartimentul Gestiune Bilete de Tratament – aceeași situație: niciun răspuns.
Puteți suna și dumneavoastră, din curiozitate, la oricare dintre cele două numere pentru verificare.
Singura variantă pentru a afla o informație este să mă deplasez personal până în Cluj (40 km dus și 40 km întors) doar ca să obțin un răspuns la o simplă întrebare.”, a relatat cititorul pentru Știri de Cluj.
Situația a fost verificată și de reporterii Știri de Cluj, care au apelat fără succes numerele indicate: (0264) 431 010 și (0264) 594 664. Mai mult, nici directorul executiv al Casei Județene de Pensii Cluj, Mariana Nicoleta Sălciuan, nu a putut fi contactată telefonic.
In cursul zilei de marți, 6 mai 2025, directorul executiv al Casei Județene de Pensii Cluj, Mariana Nicoleta Sălciuan, a revenit cu un telefon și a precizat pentru Știri de Cluj că în cursul zilei de ieri centrala telefonică a instituției a avut loc o eroare tehnică.
Ea a adăugat că nu s-a plâns nimeni că reușesc să ia legătura cu reprezentații instituției până acum și nu crede că angajații instituției ar fi refuzat să răspundă la telefon.
„La noi se răspunde la telefon. Posibil să fi fost o defecțiune tehnică în cursul zilei de ieri la centrala telefonică, din câte am constatat, probabil influențată și de vremea de afară, în plus au fost și niște lucrări de modernizare a rețelei la noi în clădire. Este posibil ca ieri să fi fost o defecțiune tehnică pentru că am mai avut reclamații de la colegi că nu sună telefonul. Din afară nu s-a plâns nimeni. În plus, legat de biletele de tratament, toate informațiile se găsesc pe site. Dacă voiau puteau să obțină informațiile direct de pe site persoanele respective. Nu cred că nu a răspuns nimeni din ianuarie.”, a transmis directorul executiv al Casei Județene de Pensii Cluj, Mariana Nicoleta Sălciuan pentru Știri de Cluj.
6 Comentarii