Lidl susține că raftul nu a căzut în capul clujencei

 

Reprezentanții Lidl au replicat după relatarea unei clujence, care susține că un raft din magazin i-a picat în cap, fiid apărată de mâna soțului său.

 

Am luat la cunoștință situația descrisă în articolul dumneavoastră.

 

Incidentul a fost cauzat de un capăt de raft care s-a înclinat, fără a se desprinde însă, și, imediat după semnalarea situației, șeful de tură a urmat protocolul pentru astfel de circumstanțe - i-a oferit apă clientei și a dorit să cheme ambulanța. Clienta a declinat inițiativa angajaților Lidl de a chema o ambulanță, declarând că nu consideră necesară intervenția medicală. 

 

Drept urmare, personalul din magazin i-a oferit doamnei formularul standard care se completează în cazul unor astfel de situații. Prin completarea acestuia, dânsa a consemnat data și ora la care s-a petrecut incidentul și și-a exprimat dorința de a face ulterior un control medical amănunțit. Menționăm că această opțiune este una standard în formularul nostru. Până în acest moment, Lidl România nu a fost înștiințat pe nicio cale cu privire la existența  vreunui certificat medico-legal și nici nu a mai primit vreo solicitare sau sesizare din partea celor doi clienți”, precizează echipa Lidl.

 

”Eu am avut prezenţa de spirit să intervin fiindcă raftul, greu de vreo 50 de kg., tocmai se prăbuşea în capul soţiei mele. Cu o putere pe care ţi-o dă numai disperarea, am reuşit să împiedic impactul acestuia cu capul soţiei – dar totuşi ea fost lovită de raftul confecţionat din rumeguş măcinat şi s-a prăbuşit apoi la pământ. Acolo, ne-am trezit că ne aflăm în faţa unui mod de-a dreptul ciudat de abordare a problemei din partea personalului magazinului”... Citește mai departe relatarea.

Comentarii Facebook