DSP Cluj continuă să nu răspundă bolnavilor de COVID, care sună să anunțe cazurile


Clujenii au ajuns să aibă probleme reale cu call center -ul DSP Cluj, unde trebuie să sune pentru a primi deciziile de carantinare, necesare primirii concediului medical. 

Foarte mulți oameni au reclamat că nimeni nu răspunde la telefoanele de pe site -ul DSP Cluj.

Va rog daca puteti sa ma ajutati in problema mea. Suntem acasă din 24 ian 2022 testați pozitiv. Test făcut la o farmacie centru testare. Ei au raportat la DSP si spun sa asteptam sa ne contacteze DSP -ul. Eu încerc de trei zile sa sun la DSP. Am trimis email. Nimeni nu răspunde. Problema este ca am nevoie de la DSP pentru decizia de carantinare, care e necesara pentru concediul medical. Eu nu înțeleg de ce nimeni nu ne sună, răspunde la email sau telefon. Sunt depășiți de situație. De ce se mai cere acea decizie DSP pentru carantinare???

Eu nu pot să le fac o vizita, fiind contact direct cu soția mea care este pozitivă”, ne-a semnalat Ovidiu C.

Sunt carantinat cu soția mea care este pozitivă cu covid, eu sunt negativ și din cauză legii, chiar dacă sunt vaccinat, trebuie sa stau și eu acasă cu ea... Toate sunt ok până aici și de înțeles...DAAR până acum am sunat de 84 de ori la DSP Cluj pentru a ne elibera deciziile și de fiecare data, ba ne intra ocupat direct, ba suntem puși în așteptare câte o oră jumate și după ni se închide telefonul în nas. Am trimis mail-uri la cei de la DSP... Am sunat... Ce sa mai facem? La serviciu, angajatorii ne cer deciziile din cauza concediilor medicale...iar noi stăm și așteptăm pentru că avem conștiința sa stăm acasă și să nu răspândim virusul. Vrem măcar să reușim să rezolvăm această problemă. Nu înțelegem de ce trebuie să așteptăm atât după DSP când oricum nu suntem băgați în seamă. Nu mi se pare normal sa trebuiască să aștept atât după DSP când aș putea frumos sa rezolv simplu această problemă cu medicul de familie. Sunt testat și eu și soția mea la laborator. Avem dovada scrisă a rezultatelor noastre în urma testărilor de Covid. De ce sa astept atât după DSP? DE CE? NU SE MAI POATE SA DĂM PESTE ATATA INDIFERENȚĂ DIN PARTEA STATULUI!!!”, ne-a semnalat alt clujean.

Ce explicații are conducerea DSP Cluj pentru faptul că oamenii stau cu orele la telefon

Se lucrează cu voluntari, dar sunt momente în care nici acea capacitate nu este suficientă la numărul mare de apeluri. Este un număr foarte mare de apeluri. Am solicitat operatorului telefonic să modifice apelurile intrate în sensul de a semnala apel ocupat. În momentul de față telefoanele sună non-stop, iar cei care sună la call center, telefonul fiind ocupat, celui care sună îi lasă impresia că nu se răspunde, însă în realitate telefonul este ocupat. Și timp pentru a lua agenda apelurilor nepreluate nu este, pentru că, după cum vă spuneam, telefonul sună neîncetat”, a precizat conducerea DSP Cluj.

Comentarii Facebook