Cum se topesc banii în „orașul de 5 stele”, „Doreii” Clujului lucrează pe strada Dragalina: „1 coboară, 12 stau pe margine și se uită în abis”


Urmează o perioadă dificilă pentru șoferii clujeni, Clujul intră din nou în șantier. Prima stradă vizată pentru lucrările de reabilitare a rețelelor hidro-edilitare este chiar strada Dragalina, acolo unde deja erau programate lucrări de consolidare și amenajare a malului Someșului. Nu este de mirare că lucrările de modernizare a orașului durează cu anii la Cluj, un cetățean a surprins cum se muncește în orașul de „5 stele”, un om lucrează, iar 12 se uită. 

Nu știu câți oameni sunt în groapă și chiar lucrează, pentru că așteptam la semafor, dar eu număr 1 care atunci cobora și încă 12 care stau pe margine și se uită în abis. Oare altceva nu mai era de lucru pentru oamenii ăia pe toată strada Dragalina? Cred ca o sa mai dureze puțin pană OSĂ termine lucrările.

Între timp, oare nu se poate redeschide temporar traficul de la pod Napoca la Opera Maghiara? Sau sa se prelungească timpul pentru culoare verde a semafoarelor dinspre Grigorescu spre Horea și invers? În intersecțiile de la gara spre Gruia, Horea cu Baritiu, Iuliu Hosu cu Barițiu... cel puțin astea îmi vin acum în minte. 

Sau alte variante să se desfunde puțin traficul. Poate vin cu o soluție oamenii care se ocupă de chestiile astea... nu știu exact cine sunt ei dar poate știu domnii Emil Boc, Alin Tișe, Consiliul Județean Cluj, Primăria Cluj-Napoca”, a transmis clujeanul pe grupul de Facebook„Clujul Civic”.

doreii.jpeg

Foto: Facebook/Clujul Civic

Amintim că, Compania de Apă „Someș” a luat decizia de a debuta cu lucrările hidro-edilitare tot pe strada Dragalina, motivând decizia prin faptul că acolo deja erau programate lucrări de consolidare și amenajare a malului Someșului. Problema e că odată cu închiderea străzii Dragalina a început haosul în traficul clujean. Tot traficul pe relația Grigorescu - Tăietura Turcului e preluat de podurile Napoca și Garibaldi, iar restul de Emil Racoviță, o stradă oricum aglomerată și cu o problemă foarte mare de fluiditate. 

Comentarii Facebook