Comportament de ”purcel” avut de clientul unui restaurant din Cluj, care face livrări. A comandat și a plecat de acasă


Proprietarul unui restaurant din Cluj-Napoca a făcut publică o poveste care arată proasta creștere și problemele pe care le fac unii clienți. 

Iata o poveste despre nesimtirea unor clienti, pe care noi, cei din #Horeca ar trebui sa ii suportam: Purcel face comanda de mancare, restaurantul o face, merge sa o livreze si cand ajunge la adresa, Purcel nu raspunde, omul de la livrari o suna, de buna credinta, ea raspunde si ii spune ca nu e acasa, e la serviciu si ii INCHIDE TELEFONUL. Repeta figura cand o suna managerul restaurantului si mai are si tupeul si nesimtirea sa ii spuna: ”asta e, sunt la serviciu, nu acasa, va trebui sa anulez comanda. fara sa o platesc, ca nu am mancat-o. Nu aveti decat sa ma dati in judecata”, a relatat Anca Dinu, proprietarul unui restaurant de pe Calea Turzii. 

Problemele și așa mari cauzate de pandemie sunt sporite de nesimțirea unor clienți, care generează pierderi din răutate sau nepăsare. 

Comentarii Facebook