Clujenii se plâng că au pierdut avionul spre Italia din cauza actelor COVID cerute și a dezorganizării: Suntem foarte răutăcioși


Mai mulți pasageri ai cursei Cluj-Napoca - Bologna, din 11 august, reclamă faptul că au pierdut zborul din cauza formularului COVID, pe care nu au știut că trebuie să îl completeze și nici nu au știut cum să o facă. 

Lidia a petrecut vara la Cluj, din 21 iulie și până în 11 august, iar pe Aeroportul din Cluj a aflat că trebuie să completeze EU Digital Passenger Locator Form, lucru pe care nu a mai apucat să îl facă.

Am pierdut avionul că nu mi-am făcut aplicația la timp. Nu am știut că trebuie completat acest formular și mi-a fost greu să îl completez, fiind în engleză. Am cerut ajutor, dar m-au tot purtat de la unul la altul și am pierdut avionul. Am plecat spre Italia, după 2 zile, și am plătit încă 100 de euro bilet. 

În 11 august, trebuia să plec la ora 13.40, dar angajații nu au vrut să mă ajute, iar apoi au acceptat. Am plătit 15 euro, dar am avut formularul la ora 14.08, când avionul era plecat”, a spus Lidia. 

Aceasta a spus că nu înțelege de ce românii au ajuns să fie răutăcioși și să nu sară în ajutor. ”M-au trimis de la un ghișeu la altul. Suntem foarte răutăcioși, pentru că în Italia sar toți să te ajute. Ar trebui la aeroport să fie formulare de informare, unde să știi ce ai de făcut. Eu am fost în 10 august la Aeroport pentru a face check-in -ul, dar nu am văzut niciun panou de informare”, a mai spus Lidia.

Clujeanca stabilită în Italia a avut de achitat încă un bilet și a plecat din Cluj-Napoca în 13 august. Ea a relatat că și alt pasageri au pierdut avionul tocmai pentru că nu aveau completat acest formulat.

Aceasta cere ca pasagerii să aibă mai multe surse de informare și chiar companiile aeriene să ajute mai mult. 

Recomandarea pentru pasageri este să ceară informații cu câteva zile înainte de zbor de la compania aeriană, pentru a ști ce acte sunt necesare pentru ieșirea din țară. 

Comentarii Facebook