Ce a pățit un clujean din cauza Black Friday? Comanda lui e pe drum de 2 SĂPTĂMÂNI


Un client nemulțumit susține că un magazin online i-a fost încurcată comanda, iar coletul nu i-a sosit nici măcar după aproape două săptămâni.

În plus, persoana în cauză susține că nu a reușit decât foarte greu să ia legătura cu magazinul prin telefon și nici atunci probemele sale nu au fost rezolvate.

In data de 27 noiembrie 2013 am decis achizitionarea unui calculator de la unul din magazinele online. La prima vedere site-ul respectivei companii (OKTAL) prezenta suficiente mentiuni de calitate, atestate prin urmatoarele certificate: membru ARMO, magazin de incredere, trusted.ro, suficiente sa ma convinga ca am de-a face cu niste profesionisti.

Avand in vedere faptul ca aveau un pret decent al componentelor pe care le cautam, am decis sa lansez o comanda online, pe componente, in data de 27 noiembrie, deci inaintea zilei de Black Friday- cand stiam ca este posibil sa fie aglomerati sau sa nu mai aiba componentele PC pe care le doream. Am realizat aceasta comanda cu mentiunea scrisa, dar si telefonica, de a mi le asambla si de a-mi trimite produsul finit: unitatea centrala. Aceasta decizie neinspirata de a contracta cu ei avea sa-mi dea multe batai de cap, deraj si multe zile de asteptare, desi mi-am luat toate masurile de precautie pentru a primi produsul la timp si am insistat pe ideea ca doresc un calculator asamblat.

Dupa zeci de incercari de a lua legatura cu ei telefonic si nenumarate incercari nereusite de a afla mai multe detalii referitoare la produs, mi-a fost trimis coletul, numai ca acesta era o cutie plina de componente PC separate, iar nu un calculator asamblat, asa cum am cerut clar prin mail si telefon.

Am trimis coletul inapoi, i-am contactat din nou, de nenumarate ori, fara a mi se raspune si, intr-un final, am reusit sa dau de ei. In tot acest timp am vorbit telefonic cu 4 persoane diferite, dintre care niciuna nu s-a recomandat, astfel ca nu stiam cu cine vorbesc si cine este responsabil de comanda mea. Mereu, scuza reprezentantilor Oktal a fost ziua de Black Firday si volumul mare de comenzi, desi eu facusem comanda cu 2 zile inainte de Black Friday. Dupa insistentele mele, cineva de la Oktal m-a asigurat ca o sa imi ajunga produsul asamblat, citez: GARANTAT pe data de 6 decembrie, vineri dimineata”, ne-a scris clientul.

Problemele nu au încetat aici. După îndelungile încercări de a intra în contact cu o persoană din cadrul companiei, pentru a afla motivul întârzierii coletului, aceștia l-au informat că produsul comandat este încărcat la curierul care trebuia să facă livrarea, însă, în momentul în care acesta a contactat firma de curierat, a aflat că acel colet nici măcar nu fusese expediat.

Produsul nu a ajuns vineri cand mi-a fost GARANTATA livrarea si nu am fost contactat pentru a fi anuntat despre intarziere. Nu am primit niciun mail de confirmare a faptului ca se ocupa ca sa rezolve problema. Bineinteles, am sunat din nou la Oktal, iar vineri dup-amiaza, rugand pe altcineva sa sune de pe un alt numar de telefon, am reusit sa ii fac sa raspunda si mi s-a spus ca produsul tocmai urmeaza sa fie incarcat la curierul din Bucuresti si ca va ajunge cu siguranta la usa mea sambata dimineata, in 7 decembrie. Astazi dup-amiaza, 7 decembrie, sunand la firma de curierat, am aflat ca produsul inca nu este pe drum si ca urmeaza sa ajunga in curand, asta dupa ce vineri, mi-au confirmat cei de la Oktal ca mi-au expediat produsul. Ulterior, am sunat la Oktal si am aflat ca ei au gresit numarul coletului, pentru ca a fost scris de mana. Bineinteles, daca nu sunam eu firma de curierat si insistent, pe cei de la Oktal, ei nu ar fi incercat sa ma anunte despre nimic din toate aceste probleme.

In tot acest timp, nu am primit nici un raspuns la email, nici un telefon de confirmare a adresei sa a comenzii, nici o scuza, nici un anunt referitor la situatia coletului. De fiecare data, eu am fost cel care i-a contactat, incercand sa aflu mai multe informatii, sa confirm comanda, sa vad daca pachetul a ajuns la curier, sa vad cu ce firma de curierat lucreaza etc. Nu m-au contactat deloc, desi de fiecare data au spus ca ma vor suna sa ma tina la curent cu situatia si ca imi vor trimite email-uri, acest lucru nu s-a intamplat, ba din contra, nici macar la tentativele mele de a-i contacta nu au raspuns la timp.

In plus, dupa mai multe insistente de a afla informatii referitoare la pachet, mi s-a comunicat un numar de inregistrare gresit al coletului de catre cei de la Oktal. Acestia nu s-au deranjat nici macar sa imi comunice codul corect al coletului cand am solicitat acest lucru, l-am aflat de la firma de curierat, pe care am contactat-o eu”, mai scrie reclamantul.

Persoana în cauză, care a preferat să își păstreze anonimatul, spune că nu și-a primit produsul comandat nici măcar sâmbătă după-amiază și nu are asigurarea că firma a livrat coletul încă.

La momentul in care va scriu acest mesaj, 7 decembrie, sambata dup-amiaza, coletul inca nu a ajuns la mine, desi mi s-a garantat ca va ajunge vineri dimineata, apoi mi s-a spune ca cel tarziu sambata dimineata va fi la mine, dupa o asteptare de 11 zile. In acest timp, eu, ca si client, am fost ignorat, atat din punctul de vedere al solicitarii referitoare la produs, cat si in ceea ce priveste comunicarea. Nu am de unde sa stiu daca cei de la Oktal.ro au livrat produsul sau nu, dar stiu sigur ca firma de curierat nu mai face livrari astazi, astfel ca pot doar sa sper ca produsul meu va ajunge cel mai devreme luni, dupa 2 saptamani de la comanda”, a încheiat reclamantul.

Comentarii Facebook