Carpatair acuza conducerea Aeroportului Cluj de abuz in cazul avionului blocat pe pista


Presedintele Carpatair, Nicolae Petrov, acuza conducerea Aeroportului International Cluj de abuz, dupa ce un avion al companiei nu a fost lasat sa decoleze luni dimineata deoarece avea fuselajul inghetat. 
 
"Procedura de degivrare a aeronavei este o operatiune care tine exclusiv de competenta si decizia comandantul aeronavei si se aplica in functie de conditiile meteorologice ale aeroportului de plecare la ora decolarii. In aceasta dimineata vremea la Cluj a fost cu cer senin si temperaturi pozitive, aplicarea procedurii de degivrare nefiind necesara. Mentionam ca aceasta decizie nu a pus nicio secunda in pericol siguranta pasagerilor nostri.

Carpatair va informa autoritatile aeronautice despre acest caz de abuz din partea aeroportului Cluj si va solicita despagubiri aeroportului pentru prejudiciile de imagine cauzate de declaratiile defaimatoare si insinuari fata de politica de siguranta a zborului a companiei Carpatair precum si daunele produse datorita intarzierii zborului Cluj-Timisoara de azi", a declarat Nicolae Petrov, presedintele Carpatair.

Directorul Aeroportului International Cluj, David Ciceo, a declarat pentru Stiri de Cluj ca avionul nu a fost lasat sa decoleze de autoritatea aeronautica pentru ca avea fuselajul acoperit cu gheata. In acest caz, s-a recomandat degivrarea, dar compania a refuzat sa plateasca aceasta operatiune, asteptand sa se topeasca gheata.

Ciceo a relaltat si un incident de sambata, 15 octombrie, cand un avion a fost curatat de gheata cu matura de pilotul Carpatair.

 

Vezi si...

Un avion Carpatair inghetat nu a fost lasat sa decoleze de la Cluj! Sambata, pilotul a vrut sa dezghete avionul cu matura

Comentarii Facebook