Brandul ”Balul Operei”, cedat de Daniel Metz Operei Române din Cluj

 

Brandul ”Balul Operei” a fost preluat de omul de afaceri Daniel Metz și cedat Operei Naționale Române din Cluj-Napoca. 

 

Am preluat aceste drepturi pentru a încredința comunității locale, Operei din Cluj, acest eveniment cu renume. Dl Dr Miko a investit suflet, energie și resurse materiale în a construi această marcă.

 

Având în vedere vârsta Dânsului, l-am convins să facem acest pas. Astfel de evenimente majore trebuie sa devina un bun de referință al comunității. Si asta am să fac”, a spus omul de afaceri Daniel Metz, în urma unui anunț făcut pe pagina lui de Facebook.

 

Acesta a precizat că vrea să discute și cu autoritățile pentru a sprijini organizarea evenimentului din 2018. ”Aceasta este intentia mea. Doresc să găsim soluția ideală de finanțare pentru că Opera nu are resursele materiale necesare. Doresc să vorbesc și cu Domnul Primar pe aceasta temă și dacă pot ajuta să fac acest lucru”, a mai explicat Daniel Metz.

 

Balul Operei a aniversat, în 2017, 25 de ani de la prima ediție și este un eveniment dezvoltat de promotorul Matei Miko.

Comentarii Facebook