Podurile Clujului intră în reabilitare din primăvară. Cât de afectat va fi traficul

 

Licitația care vizează reabilitarea podurilor aferente tramei stradale - podurile peste Valea Chintăului, Nadăș, canalul Morii și Podul Horea - nu a fost contestată.

 

Drept urmare proiectul cu finanțare europeană merge mai departe. Urmează semnarea contractului și demararea lucrărilor de îndată ce vremea va permite.

 

Corelarea tuturor lucrărilor de infrastructură din oraș printr-un efort comun între serviciul Siguranta circulației urbane, transport local și rețele edilitare, Poliția rutieră și Poliția locală este esențială. Spre exemplu, modernizarea podului de pe strada Oașului peste Nadăș va necesita închiderea temporară a circulației tramvaiului, așa cum am procedat și pe perioada desfășurării lucrărilor la linia de tramvai. Acest lucru va fi programat pentru perioada verii, când traficul este mai puțin intens. Temporar, vom introduce din nou autobuze pentru transportul în comun în zona respectivă.

 

În proxima ședință a Consiliului local vom introduce pe ordinea de zi și proiectul de refacere a Podului Traian, mai exact aprobarea indicatorilor tehnico-economici, astfel încât și această lucrare urgentă să poată începe în primăvară. Circulația rutieră va fi închisă pe perioada lucrărilor însă circulația pietonală va fi asigurată”, a declarat primarul Emil Boc. 

 

Termenul de execuție este de 6 luni la o valoare estimativă de 1,7 milioane de euro. Câteva detalii tehnice cu privire la noul Pod Traian:

- lungime de 32m și lățime de 26m;

- 2 benzi de circulație rutieră de câte 3,5m pe sens;

- bandă de biciclete pe fiecare sens cu lățime utilă de 1,6m;

- 2 trotuare pietonale cu lățime variabilă între 2,25 și 3,5m

 

Detalii tehnice despre proiectele ce vizează modernizarea celor 6 poduri din Cluj-Napoca găsiți AICI.

 

Foto: I love Cluj

Comentarii Facebook