Firmele Diferit - Kiat CÂȘTIGĂ licitația pentru modernizarea drumurilor din Cluj-Napoca
Firmele Diferit - Kiat CÂȘTIGĂ licitația pentru modernizarea drumurilor din zona liniei de tramvai din Cluj-Napoca.
Primăria Cluj-Napoca a adjudecat licitaţia privind modernizarea tramei stradale din zona industrială. Licitaţia s-a desfăşurat pe două loturi – drumuri (lot I) şi poduri (lot II).
Pentru lotul I au participat următoarele firme:
1. ASOCIEREA DIFERIT-KIAT - 53.092.092,20 – oferta câştigătoare
2. ASOCIEREA CONSTRUCŢII ERBASU CU EDELWEISS HOLDING - 53.515.493,66
3. ASOCIEREA NORDCONFOREST SA cu PUENTES Y CALZADAS INFRAESTRUCTURAS SLU - 57.951.065,51
4. VIAROM CONSTRUCT SA - 58.187.793,74
Ofertele financiare pentru firmele respinse au fost:
- SCC Napoca cu SC Drumserv şi terţ susţinător Transferoviar Grup şi Swietelsky Baugeselchaft - 59.407.446,11 fără TVA;
- SC A.R.L. SA/terţ susţinător SC Strabag SRL - 59.058.064,88 lei fără TVA;
- SC Imob Lux Construct SRL cu Impresa Ferrara SNC şi Fincodrum - 53.632.601,78 lei fără TVA
Aceste oferte au fost respinse din cauză că nu au îndeplinit cerinţele caietului de sarcini (nu au prezentat prin propunerea tehnică fişele tehnice completate – mobilier urban, stâlpi de iluminat stradal, etc şi calcul luminotehnic – cerinţă obligatorie a caietului de sarcini).
În ceea ce priveşte modernizarea podurilor din cadrul acestui proiect (lotul II) au depus oferte firmele:
1. SC ARL SRL - 6.270.613, 25 – oferta câştigătoare
2. SC VIAROM CONSTRUCT SRL - 6.332.172, 71
Ofertele financiare pentru firmele care au fost respinse sunt:
- SC Dacia Faber SRL - 5.805.893,72 lei fără TVA;
- SC Proiect Consult SRL/terţ susţinător SC Concefa SA - 5.137.604,54;
- SCC Napoca cu SC Drumserv şi terţ susţinător Transferoviar Grup şi Swietelsky Baugeselchaft - 5.493.460,30 lei fără TVA;
- Nord Conforest SA – SC Prodial SRL - 5.537.245,73 lei fără TVA
Motivele din cauza cărora au fost respinse aceste din urmă oferte au fost: lipsa garanţiei de participare în forma solicitată, propuneri tehnice incomplete (cu toate că s-au solicitat clarificări) sau nedepunerea în SEAP a documentelor de calificare conform HG nr. 1660/2006.
Durata de realizare a celor 2 loturi de lucrări este de 18 luni pentru drumuri şi 6 luni pentru poduri.
10 Comentarii