Bătaie de joc la DSP Cluj. Prefectul Clujului despre call center-ul DSP Cluj: „Nu cred că nu se răspunde, mai degrabă sună ocupat”


Prefectul județului Cluj, Szilárd Tasnádi, a explicat marți, 1 februarie, în cadrul unei emisiuni live, de ce nu se răspunde la telefon în callcenter-ul Direcției de Sănătate Publică. Reacția vine după ce mai mulți clujeni s-au plâns că linia telefonică de la DSP Cluj pare a fi mai degrabă inactivă, decât ocupată. 

Pus față în față cu nemulțumirile cetățenilor cărora nu li se răspunde la telefon, în callcenter-ul Direcției de Sănătate Publică, prefectul județului a infirmat posibilitatea ca personalul efectiv să nu răspundă la apelurile cetățenilor. 

Clujul are 10.000 de oameni care așteaptă deciziile de carantinare

Într-adevăr, nu cred că nu se răspunde, mai degrabă sună ocupat. Eu am fost în callcenter și știu ce înseamnă să sune telefoanele non-stop. Sunt peste 10.000 de persoane în așteptare care își așteaptă deciziile. Numărul celor pozitivi și să nu mai vorbim de contacții direcți ai acestora depășește cu mult personalul cu care este înzestrată Direcția de Sănătate Publică, pentru că 85% sunt voluntari, militari, medici rezidenți sau studenți la UMF și cei care vin zilnic sau nu, nu au un raport de muncă, astăzi poate vin să stea 3-4 ore, dar mâine poate nu au chef. Nu au o continuitate nici din prisma personalului, ci se luptă cu ce au”, a declarat Szilárd Tasnádi, ​​la Clujul Politic LIVE

Oamenii sună la DSP Cluj de sute de ori, însă degeaba

Redacția Știri de Cluj a primit de nenumărate ori plângeri de la clujeni care au încercat să contacteze DSP Cluj, însă fără niciun rezultat. Oamenii sunt indignați pentru că deși au sunat de sute de ori, nu au reușit să vorbească măcar o singură dată cu personalul de la DSP Cluj. Potrivit informațiilor obținute, există mai multe variante de interacțiune cu cei de la DSP, însă niciuna nu are succes, oamenii rămân fără răspunsuri.

Clujenii spun că li se întâmplă să sune și să răspundă cineva, dar li se închide în următoarea secundă, de asemenea pot aștepta mai mult timp și după așteptare le răspunde din nou, iar ulterior apelul se închide. Nu este lipsită de adevăr nici declarația prefectului, în majoritatea cazurilor numărul de la DSP Cluj nu poate fi apelat, căci linia telefonică este ocupată.

Vă atașez aici 3 poze cu dovada de la apeluri către DSP Cluj-Napoca! În care sunt variantele: sună și se răspunde și se închide după 1 secundă, ori sună și după ne dă ocupat cineva, ori că stăm în așteptare 1:22 de minute și ne răspunde cineva și evident iar închide(la toate menționate mai sus aveți dovada de poză) chiar nu au de gând să se rezolve situația? Nu e prima abatere! Dar totuși locurile noastre de muncă nu se mențin în nerăspunsurile lor la telefon! Ne plătesc ei ulterior salariile? Sau ne întrețin ei ulterior??”, a precizat o femeie.

dovada 1.jpeg


dova 2.jpeg

O altă clujeancă bolnavă de COVID a sunat de 150 de ori

Îmi este foarte urgent sa iau legătura cu ei. Va rog din suflet sa ma ajutați. Am trimis nenumărate mailuri la care nu am primit răspuns.

Am uitat sa specific faptul ca și ambulanta vine după 4-5 zile. Două zile am așteptat să vină și tot asta mi se spune: mai durează 2-3 zile. Soțul a fost confirmat pozitiv și eu mi-am făcut după el, la o zi. Și la mine a ieșit pozitiv și ambulanta nu mai vine sa ma testeze. Nu mi se pare normal sa stau o luna închisă în casa pentru ca întârzie cei de la salvare”, a mai spus o clujeancă. Aceasta a sunat de 150 de ori la DSP Cluj. 

WhatsApp Image 2022-01-28 at 14.14.09 (1).jpeg


Comentarii Facebook