Google promovează gimnastica ritmică, printr-un nou logo dedicat Jocurilor Olimpice


Google şi-a dedicat logoul de sâmbătă probei de gimnastică ritmică de la Jocurile Olimpice, care se încheie duminică la Londra, scrie Mediafax.

Google Doodle-ul din penultima zi a Jocurilor Olimpice de la Londra prezintă o sportivă evoluând la panglică, la proba de gimnastică ritmică.

Aceasta este singura disciplină a gimnasticii exclusiv feminină şi totodată una din cele două probe olimpice rezervate numai sportivelor, cealaltă fiind înotul sincron .

Sportivele pot folosi următoarele cinci obiecte - coarda, cercul, mingea, panglica şi măciucile - sau prezenta un exerciţiu liber.

La Jocurile Olimpice de la Londra, finala acestei probe va avea loc duminică pe Wembley Arena.

Gimnastica ritmică a devenit disciplină olimpică de la ediţia JO din 1984 şi este unul din cele cinci sporturi originale ale Jocurilor Olimpice moderne, fiind inclusă, alături de nataţie, atletism, scrimă şi ciclism de la prima ediţie a acestora, la Atena, în 1896. Din 2000, la probele de gimnastică s-a adăugat şi trambulina.

 

Comentarii Facebook