Vanzarile de electronice si electrocasnice au scazut cu 20% in acest an!


Vanzarile de electronice si electrocasnice au scazut cu 20% fata de 2009. Romanii au ajuns sa renunte la produsele scumpe si sa se axeaza numai cele de stricta necesitate, axandu-se pe promotii.

Daca electrocasnicele scumpe nu trec, romanii cumpara, insa, masini de spalat, fiare de calcat si aspiratoare. Reducerile sunt cele care ii atrag pe clienti, iar in unele cazuri se ajunge pana la un discount de 50%.

Potrivit statisticilor nationale, magazinele de electrocasnic au vandut, in primele noua luni, produse in valoare de 842 de milioane de euro, in scadere cu 175 de milioane fata de anul trecut.

Chiar daca romanii si-au cumparat aspiratoare, frigidere si alte produse electrocasnice in 2010, au optat pentru marcile cele mai ieftine si care erau la promotii.

Pentru anul 2011, patronii magazinelor se asteapta la revigorarea pietei, dar va mai fi mult pana cand vor fi atinse vanzarile de 2,5 miliarde de euro din 2008.

Comentarii Facebook