Pățania unei clujence într-un supermarket central: Ajungem să facem pe detectivii în magazine? - FOTO


O clujeancă a cumpărat o înghețată de la magazinul Home Garden, din Sora Shopping Center, și a văzut abia după ce a plecat care era problema. Femeia a crezut că cei de la casă i-au bătut prețul greșit, pentru o înghețată mult mai mare, dar nu a fost așa.

Produsul de 94 de grame a costat 18,3 lei, mult mai mult decât în alte magazine. ”Pur și simplu nu înțelegeam ce se întâmplă. Cum poate fi o înghețată 18 lei, dar atâta este. La rafturi nu era clar cât costă și am zis că poate fi maxim 10 lei. Ei bine a fost aproape dublu.

În rest, din ce am văzut, au prețuri normale, dar cred că la unele produse umflă foarte mult prețul și înșeală clienții. Acest lucru nu ar trebui să fie legal. Un produs să coste într-o parte atât și dincolo dublu. O fi vreun patron care a pus la punct acest mecanism și păcălesc clienții.

Deja trebuie să facem pe detectivii în magazine? Să facem muncă de investigații ca să vedem prețurile la timp?”, întreabă femeia supărată.

Aceasta va face plângere la ANPC, pentru a vedea dacă legislația nu cumva interzice astfel de practici.

Cel puțin un lucru este clar, afișarea prețurilor trebuie să fie la vedere și totul trebuie să fie clar, astfel încât clientul să poată decide ce face. Degeaba îți dai seama ce s-a întâmplat când ai plecat din magazin.

WhatsApp Image 2023-09-26 at 17.13.18.jpeg

Comentarii Facebook