Pasager în Cluj: Wizz Air, organizare ZERO pe Aeroportul Cluj. Prioritatea la îmbarcare e glumă proastă - FOTO
Un pasager care a decolat de la Cluj, folosind serviciile celor de la Wizz Air, acuză compania că oferă servicii foarte proaste de check-in.
”Știu ca scriu degeaba postarea… Pe cei de la Wizz, la fel ca pe cei din Aeroport, îi doare la pedala.
Important este sa te taxeze gros. Un haos și o debandadă de nedescris la plecari.
Doar 4 ghisee de check-in Wizz deschise pentru 6 zboruri. Degeaba vii cu 2 ore înainte.
Priority în România înseamnă că ești ultimul fraier. Coada la priority e de 2 ori mai mare decât la restul.
Nervi, oameni descumpăniți, urlete, copii care plâng… singura șansă să nu pierzi avionul e ori sa vii să dormi seara în Aeroport. ori să ai tupeu și să intri ciobănește în față.
Organizare zero”, a relatat Paul Pandrea, într-o postare publică.
8 Comentarii