Marti 26 Mai

Banca Transilvania a dat startul BANK Friday

 

Banca Transilvania participă la ziua de Black Friday, dar a dezvoltat campania Bank Friday, venind cu peste 5.500 de reduceri, gratuități şi beneficii la produse şi servicii BT.

 

Campania Bank Friday are loc în intervalul 8.00 - 20.00.

 

BANK Friday înseamnă reduceri, gratuități sau alte beneficii la stocuri de produse şi servicii ale Grupului BT, pentru persoane fizice şi companii: credite, carduri, overdraft, sticker de plată, Internet Banking, Mobile Banking, leasing auto şi leasing operațional.

 

Ediția din acest an a campaniei BANK Friday aduce o premieră: două dintre produse – Stickerul BT Pay şi Cardul BT Visa Electron personalizat cu poză – pot fi accesate exclusiv prin social media, prin Twitter şi Instagram.

 

Detalii:

 

- BANK Friday cuprinde un număr limitat din fiecare produs şi serviciu din ofertă.

- Oferta BANK Friday este inclusiv pentru persoanele care nu sunt clienți BT.

- Pot fi comandate mai multe produse şi servicii din cadrul campaniei.

- Câteva exemple de discount-uri şi beneficii aduse de BANK Friday:

- Creditul de nevoi personale cu asigurare, pentru cei care au venituri în cont BT: dobânda de 7,5% în loc de 9,5%;

- Cardul de cumpărături STAR Forte: 90 puncte STAR bonus + 10 puncte la prima cumpărătură, echivalentul a 100 de lei;

- Cardul de călătorii BT Flying Blue: comision zero la emitere + bonus de 10.000 Mile pentru cardul Clasic şi 15.000 Mile pentru cardul Premium la prima cumpărătură.

- Stickerul BT Pay va putea fi comandat pe Twitter, iar comisionul de emitere este zero.

- Acesta este un accesoriu care poate înlocui cardul la cumpărături şi a fost lansat de bancă recent.

- Cardul personalizat cu poză va putea fi comandat pe Instagram. Acesta vine cu 30 de lei cadou, iar comisionul de emitere este zero.

- Pagina BANK Friday: www.bancatransilvania.ro/bankfriday.

 

Banca Transilvania a lansat conceptul de shopping bancar în anul 2014, în premieră pe piață. Sunt campanii tematice, inspirate din trenduri sau diferite evenimente: Bank Friday, DragoBT, Banksylvania, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Bankschet şi Bank to School. Toate acestea sunt subbranduri BT şi fac parte din strategia de marketing şi comunicare creativă.

 

Comentarii Facebook