Joi 1 Decembrie

5 motive pentru care compania ta are nevoie de o soluție de management al transporturilor (TMS)


Fie că ai o companie de transporturi rutiere, fie că ai o flotă proprie de transport al mărfurilor, un pas important spre digitalizare este implementarea unei soluții de management al transporturilor (TMS). În acest fel, nu doar că optimizezi procesele de zi cu zi, ci îți și integrezi compania în rândul organizațiilor paperless. 

Alfa Software, unul dintre furnizorii de sisteme informatice de business cu cea mai dinamică ascensiune pe piață, a creat soluția ASiS TMS, pentru a veni în ajutorul transportatorilor în procesul lor de digitalizare. 

Alfa Software oferă 5 motive pentru care compania ta are nevoie de ASiS TMS, soluția de management al transporturilor. 

1.Elimini timpii de inactivitate ai mașinilor, planificând și optimizând fiecare rută

De multe ori în cadrul firmelor de transport, gestionarea curselor este o activitate dificilă, care presupune găsirea de șoferi disponibili, optimizarea gradului de încărcare a mașinilor și a rutelor de transport (din punct de vedere a taxelor de transport, a condițiilor de drum etc). Aceasta se traduce în timpi de inactivitate care, până la urmă reprezintă un cost suplimentar. 

Cu ASiS TMS, care este o soluție de digitalizare a transporturilor, vizualizarea curselor se face direct pe hartă și se pot alege cele mai potrivite mașini (cele mai apropiate de stația de încărcare și care au suficient spațiu pentru încărcarea mărfurilor), în timp real, în funcție de comenzile de transport venite din partea clienților. De asemenea, dacă mașina are deja alocată o comandă, însă mai trebuie adăugate opriri, aplicația permite recalcularea rutei și modificarea traseului.

În acest fel se eficientizează întregul proces, eliminând timpii de inactivitate ai mașinilor și reducând costurile. 

2. Realizezi scenarii de antecalculație pe mașini și pe curse

În ceea ce privește întocmirea ofertelor pentru comenzile de transport, de obicei se face o antecalculație în linii mari. În cazul în care antecalculația nu este realizată în totalitate corect, ea poate să cauzeze companiei pierderi financiare. Un sistem integrat dedicat segmentului de transporturi rutiere scade șansele ca antecalculațiile să fie eronate prin oferirea mai multor scenarii plauzibile și automatizarea calculului. Scenariile vor ține cont de prețul curselor similare pe același traseu, taxele de transport existente, amortizarea mașinilor, salariile și diurnele șoferilor și de multe alte criterii relevante și personalizate.

3. Urmărești costurile pe mașini în timp real

Costurile pentru fiecare cursă reprezintă de cele mai multe ori o necunoscută pentru firmele transportatoare până la momentul finalizării lor. Calcularea lor depinde de recepționarea de la șoferi a unor documente legate de transport. 

Cu ajutorul ASiS TMS urmărești în timp real costurile asociate unei curse sau a unei mașini și oferi posibilitatea managerilor de a interveni rapid pentru a înclina balanța înspre profitabilitate. 

Prin intermediul soluției ASiS, cursele se urmăresc direct de pe hartă prin integrarea sistemului TMS cu Here Maps. Situația CMR-urilor este oferită în timp real, iar deconturile se realizează automat prin utilizarea unei componente de OCR-izare (transcrierea optică a documentelor direct și automat în ASiS). 

4. Te conectezi cu platformele clienților

Utilizarea mai multor canale pentru partea de ofertare (venite de pe bursele de mărfuri, de la clienți, prin e-mail sau telefon) poate duce la o comunicare defectuoasă, afectând astfel relația dintre compania de transport și potențialii săi clienți. 

O soluție TMS permite gestionarea procesului de ofertare într-un singur loc prin integrarea lui cu platformele clienților, iar astfel, comunicarea are loc direct, pe un singur canal și mult mai eficient. ASiS TMS colectează automat lead-uri calificate de transport prin integrarea cu bursele de mărfuri. 

Aceste automatizări cresc viteza de ofertare și îmbunătățesc relația dintre companie și clienți.

5. Elimini timpul pierdut cu introducerea documentelor de transport

Paradigma din companiile de transport se referă la introducerea tuturor documentelor după finalizarea cursei, ceea provoacă un decalaj pentru management și îngreunează procesul decizional. ASiS TMS schimbă această paradigmă aducând toate datele legate de un transport în timp real. De exemplu, sistemul poate fi integrat cu furnizorii de combustibil și fiecare alimentare este vizibilă în timp real. Diurnele sunt la un click distanță de a se transforma dintr-o fotografie de pe telefonul șoferilor în date relevante pentru management. 

Automatizarea „direct la sursă” a procesului de transport asigură un cadru prielnic pentru luarea deciziilor, rapid și informat, reducând astfel timpii pierduți. Ca rezultat, managementul companiei se poate concentra pe obiective strategice. 

 „Trăim în vremuri în care digitalizarea ne poate ajuta la fiecare pas să renunțăm la obiceiurile care consumă inutil timp și care ne permit să ne concentrăm pe obiectivele cu adevărat importante, fie ele profesionale sau personale. De asemenea, tot prin intermediul digitalizării, companiile pot tinde înspre a deveni organizații paperless, ajutând în acest fel mediul. Aplicația ASiS TMS poate să fie un element revoluționar pentru companiile de transport mărfuri și pentru cele care au flotă de transport integrată. Pentru a supraviețui competiției de pe piață, digitalizarea este soluția”, a concluzionat Cristian Gabriel Pavel, CEO Alfa Software. 

Despre Alfa Software

Alfa Software este o companie de IT cu capital privat românesc, cu o vechime de 25 de ani pe piață. Compania are sediul central în Cluj-Napoca, punct de lucru în Zalău și acoperire națională prin parteneri.

Compania este furnizor de soluții ERP simple și practice, aplicații intuitive, ușor de folosit, modulare și customizabile, care cresc randamentul business-ului prin digitalizare. Echipa de programatori care dezvoltă și implementează sistemul ASiS are experiență de peste 15 ani pe produs.

În prezent, compania are peste 600 de clienți și dezvoltă sisteme ERP pentru 5 verticale majore de business: producție, servicii, construcții, reciclare, distribuție și retail. Printre principalii clienți ai companiei se numără Cemacon, Brikston Leier, Ortoprofil, Deltamed, Arobs, Ardealul, Tirrena Scavi, Team Montage, Nova Grup, MG Tec Industry.

Pentru mai multe informații: www.asw.ro

Comentarii Facebook