Clujul găzduiește festivalul de publicitate InterADdictive

 

Devoratorii de publicitate sunt invitați la cea de-a doua ediție a festivalului InterADdictive, care va avea loc la Cluj-Napoca în perioada 10 - 12 octombrie. 

 

Festivalul Internaţional de Muzică şi Artă Transilvania în parteneriat cu Cannes Lions România anunţă cea de a 2-a ediţie a festivalului de publicitate InterADdictive ce va avea loc la Cluj - Napoca, în perioada 10 - 12 octombrie. 

 

În primele două zile, Teodora Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions în România, Ionuţ Munteanu, trainer şi fondator al agenţiei de marketing digital WebDigital şi Alex Ursa, Director Executiv al agenţiei Netlogiq, vor susţine mai multe workshop-uri  destinate atât tinerilor ce îşi doresc să urmeze o carieră în domeniul publicităţii cât şi specialiştilor. 

 

De asemenea, organizatorii festivalului de publicitate InterADdictive vin în întâmpinarea participanţilor creativi şi dornici de afirmare cu 2 noi competiţii şi premii atractive. Competiţia de Briefs, organizată în parteneriat cu Festivalul Internaţional Cannes Lions îi oferă câştigătorului o bursă în cadrul “The Alternative School for Creative Thinking” iar competiţia de Spoof-uri, un stagiu de internship într-o agenție de publicitate din Cluj-Napoca, 3 invitații la concertul Wilkinson din cadrul TiMAF și 3 invitaţii la “Shorts Night”, eveniment dedicat filmelor de scurt metraj. Termenul limită de înscriere în cadrul acestor competiţii este 10 octombrie, iar regulamentele de participare pot fi consultate pe web-site-ul www.timaf.com, secţiunea evenimente.

 

În ultima zi a festivalului InterADdictive toți devoratorii de publicitate sunt așteptați la Main Eventul festivalului și anume o seară cu proiecția unei selecții de spoturi video de la Cannes Lion, spoturi video acompaniate de live band și momente de pantomimă pe spoturi radio. Prezentatorii Bogdan Rădulescu și Tibi Codreanu, de la Epic Show, alături de Teo Migdalovici de la Cannes Lions vor conduce publicul prin lumea publicității într-un spectacol inedit.. Tot în cadrul acestui eveniment vor fi anunţaţi şi câştigătorii competiţiilor de brief şi spoof iar Teodora Migdalovici va înmâna bursa la “The Alternative School for Creative Thinking”. 

 

Biletele pentru main eventul festivalului costă 25 de lei sau 15 lei cu Omnipass, iar participarea la workshopuri presupune o taxă de 15 lei, respectiv 10 lei pentru posesorii de Omnipass. Biletele pot fi achiziţionate de la Casa de Cultură a Studenţilor din Cluj - Napoca, Iulius Mall şi Hipermarketul Cora. Mai multe informaţii cu privire la preţul biletelor veţi găsi accesând pagina oficială a festivalului www.timaf.com, secţiunea evenimente. 

 

Cea de a patra ediţie a Festivalului Internaţional de Muzică şi Artă Transilvania are loc în perioada 3 - 19 octombrie 2014 şi cuprinde spectacole cu artişti internaţionali si naţionali, petreceri, competiţii de muzică, dans, fashion şi graffitii. Evenimentele au loc în peste 50 de locaţii din Cluj - Napoca, cu implicarea a peste 200 de voluntari.

Comentarii Facebook