Walter NU cedează marca ”U Cluj”. Ce scrie în contractul de concesiune a BRANDULUI!

 

Florian Walter nu vrea să cedeze marca U Cluj și se bazează pe contractul de concesiune semnat cu Primăria Cluj-Napoca.

 

”Durata contractului este aceeasi cu durata de existenta a marcii, incluzandu-se si perioadele de prelungire a valabilitatii acesteia”, scrie în contract. Astfel că, Walter deține marca U Cluj timp de 10 ani, cât este durata de existență, iar apoi o poate prelungi, scrie ziare.com.

 

Primarul Emil Boc preciza zilele trecute într-o conferință de presă că marca U Cluj va reveni municipalității la finlul actualului sezon. ”Noi spre deosebire de Craiova sau Timisoara avem avantajul ca brandul Universitatii nu poate fi distrus, nu poate disparea. El apartine orasului, apartine Consiliului Local. Nu-l poate lua nimeni sa plece cu el. Dorinta mea este sa pastram daca se poate in Divizia A echipa si cu brandul Universitatii la un nou investitor, care sa asigure finantarea echipei. Universitatea va ramane la Cluj. Florian Walter are in exclusivitate, pana in 2013, brandul "U" Cluj. Pana cand se finalizeaza actualul campionat, nu avem ce discuta, din nefericire. Dupa aceasta perioada, putem discuta. Intr-o interpretare pozitiva a contractului, primim brandul inapoi in 2013. Dar si aici sunt interpretari pozitive. In cea negativa putem avea dispute juridice”, a spus Emil Boc.

 

În plus, Florian Walter este cel mai mare creditor al echipei, având de recuperat 4 milioane de euro de la U Cluj.

Comentarii Facebook