Meciul Steaua - Petrolul a făcut zero audiență pe Look TV! Se măsoară bine audiențele?

 

Meciul Steaua - Petrolul, 3-2, disputat duminică, 21 septembrie, a avut o audiență zero în București, conform măsurătorilor. 

 

Kantar Media a primit reclamații de la Look TV, scrie tolo.ro. Drept urmare, meciul de luni seara, U Cluj - Craiova, a adunat un total de 13.000 de spectatori în București. 

 

Conform sursei citate, Look TV este un post de nișă și are avea, potrivit celor de la Look, aproximativ 250.000 de clienți care ar fi cumpărat pachetul Sport de la UPC, Dolce și de la ceilalți operatori mici.

 

Televiziunile de nișă sînt defavorizate pentru că ”sunt minor reprezentate într-un sistem de măsurare care încearcă să aproximeze, folosind 1.200 de gospodării, tendința de consum TV a unui popor de 19 milioane de oameni. Dar, nu cumva, atunci cînd pierde nișa, pierde și calitatea?”.

 

Problema ar fi că puțini români au rămas pe sistemul analogic, majoritatea trecând pe digital, dar în măsurători ”ei sunt prezenți în eșantion ca și cum ar fi mai mulți (pe analogic).

 

În ciuda diverselor recalibrări operate, sistemul nu ar reflecta suficient schimbarea. De aceea, consumul vechiului sistem de cablu, care e mai degrabă un consum de oameni care stau mult la TV și se uită la emisiuni populare, de masă, este suprareprezentat”, mai precizează tolo.ro.

Comentarii Facebook