Supărare mare la Cluj pe modul în care sunt promovate produsele „românești”, în unele din marile lanțuri de magazine: „Așa ceva nici la porci nu dai!
Un cititor Știri de Cluj și-a exprimat profunda dezamăgire și indignare după ce a cumpărat, dintr-un cunoscut lanț de magazine din România, un sac de cartofi prezentați ca fiind „produs românesc”. Bucuros că a ales o opțiune locală, acesta a ajuns acasă doar pentru a descoperi că mare parte din legume erau stricate, moi și mucegăite, complet nepotrivite pentru consum.
Un cititor Știri de Cluj este profund dezamăgit de modul în care sunt promovate produsele „românești” în marile lanțuri de magazine: „Așa ceva nici la porci nu dai!”
Experiența trăită de acesta l-a făcut să se simtă înșelat atât de calitatea produsului, cât și de modul în care acesta a fost promovat. Deși eticheta evidenția proveniența românească, cartofii din interior nu doar că nu corespundeau standardelor, ci ar fi fost, în opinia sa, „nepotriviți nici măcar pentru hrana animalelor”.
„Așa ceva nici la porci nu îi dai! Cum își bat joc de noi cu produse ‘românești’ corporațiile. Cineva ne consideră acele persoane care acceptăm tot. Greșit, vom pune punct indolenței, nesimțirii și nepăsării! Mai ales să subliniezi că sunt produse românești”, ne-a transmis cititorul, vizibil revoltat.
Imaginile trimise redacției arată cartofii afectați de putregai, cu zone înnegrite și miros neplăcut, semn clar că produsul era compromis încă dinainte de a ajunge în coșul cumpărătorului. Situația ridică semne de întrebare privind controlul calității, dar și responsabilitatea furnizorilor care livrează astfel de produse sub eticheta „românesc”, mizând pe încrederea cumpărătorilor.
Oamenii se plâng de faptul că există produse stricate în magazine, cu toate că sunt promovate drept „calitatea 1”
În ultimele luni, tot mai mulți consumatori au semnalat situații similare în diferite supermarketuri, unde produse prezentate ca fiind locale sau „proaspete” se dovedesc a fi de slabă calitate. Cazul de față readuce în atenție necesitatea unui control riguros, dar și a unei responsabilități sporite din partea retailerilor care promovează producția internă.
Cititorul speră că astfel de situații să nu se mai repete. În opinia lui, doar prin reacția fermă a consumatorilor se poate ajunge la schimbări reale în modul în care sunt gestionate și comercializate produsele alimentare.



1 Comentariu