Șoc într-un supermarket din Cluj! O femeie a cumpărat pește expirat de aproape trei luni: „Angajații erau mirați cum a apărut acolo” FOTO


Pește expirat de aproape trei luni, vândut într-un supermarket din Cluj! O clientă care l-a cumpărat, revoltată: „S-a umplut paharul”

O femeie a avut parte de o experiență șocantă într-un supermarket de pe Calea Florești, din Cluj-Napoca, unde a descoperit că peștele pe care îl achiziționase era expirat de mai bine de trei luni. Data de expirare inscripționată pe ambalaj indica 28 octombrie 2024!!!!

Femeia, vizibil revoltată, a povestit pentru Știri de Cluj că nu este prima dată când întâmpină astfel de probleme în magazinele din Cluj-Napoca, dar acest incident a fost picătura care a umplut paharul.

„Acesta este produsul pe care l-am cumpărat astăzi. Se poate observa din imagine că a expirat din 28 octombrie 2024. Este vorba totuși de pește”, a declarat femeia pentru Știri de Cluj, subliniid gravitatea situației. 

WhatsApp Image 2025-01-22 at 14.23.07.jpeg

Reacția angajaților supermarketului

După ce a realizat că produsul era expirat, femeia s-a întors la supermarket pentru a semnala problema. Potrivit declarațiilor sale, angajații au fost surprinși de situație și și-au cerut scuze, dar reacția lor nu a fost suficientă pentru a-i diminua indignarea.

„Normal că și-au cerut scuze, dar au fost foarte mirați de unde a apărut acest pește acolo. Oricum se comportă de parcă ar fi firma lor și nu angajați la o multinațională”, a mai spus femeia pentru Știri de Cluj.

Probleme recurente în supermarketuri

Clujeanca a menționat că nu este prima oară când se confruntă cu astfel de probleme în magazine. Deși a trecut cu vederea incidentele anterioare, de această dată a decis să vorbească public pentru a atrage atenția asupra unei situații care poate pune în pericol sănătatea consumatorilor.

Incidentul ridică semne de întrebare cu privire la modul în care sunt gestionate produsele alimentare în supermarketuri, mai ales cele perisabile, cum este peștele. Autoritățile competente ar trebui să ia măsuri pentru a preveni repetarea unor astfel de situații, iar clienții sunt încurajați să verifice cu atenție etichetele produselor înainte de achiziție.


Comentarii Facebook