Robotul virtual Antonia lucrează la Primăria Cluj-Napoca. Nu se va mai sta deloc la coadă
Primăria municipiului Cluj-Napoca anunță ”angajarea” robotului virtual Antonia, care va rezolva toate problemele de preluare de cereri.
Prin crearea primului ”funcționar public virtual”, numit ANTONIA, începând din această săptămână, clujenii vor putea alege să își înregistreze un număr de 60 de cereri, de la distanță, fără a se deplasa fizic la registratura generală a instituției sau la una dintre primăriile de cartier.
Prin accesarea butonului ”Servicii online” - ”Cereri” de pe site-ul oficial al Primăriei https://www.e-primariaclujnapoca.ro/registratura/cereri/, toți cei interesați pot vedea linkurile către formularele online disponibile în această primă etapă.
Structura pe direcții a cererilor online în această etapă:
Direcția Tehnică – 9 tipuri cereri
Direcția Generală Urbanism – 8 tipuri cereri
Direcția Patrimoniul Municipiului și Evidența Proprietății - 7 tipuri de cereri
Serviciul de Interes Local pentru administrarea parcărilor - 6 tipuri de cereri
Direcția Generală Comunicare, dezvoltare locală și management proiecte – 6 tipuri de cereri
Direcția Economică – 5 tipuri de cereri
Serviciul Relații cu consiliul și administrație publice – 3 tipuri de cereri
Biroul mass-media – 3 tipuri de cereri
Direcția Ecologie urbană și Spații verzi – 3 tipuri de cereri
Direcția Taxe și Impozite – 3 tipuri de cereri
Direcția Poliția locală – 2 tipuri de cereri
Serviciul Resurse Umane – 1 cerere
Serviciul Arhivă și Tutelă – 1 cerere
Serviciul Registrul agricol și fond funciar – 1 cerere
Biroul Relații Externe și Investitori – 1 cerere
Serviciul Administrare obiective culturale – 1 cerere
Procesul de digitalizare va continua, prin suplimentarea progresivă a altor tipuri de cereri, care vor putea fi depuse online, prin intermediul funcționarului public virtual ANTONIA.
14 Comentarii