Protest al unui proprietar de restaurant bine-cunoscut din Cluj-Napoca. Ce a decis să facă: „Nu ți-o aduce un livrator în șlapi”

Unul dintre patronii cunoscuți din HoReCa din Cluj-Napoca a anunțat public că restaurantul său, Casa Vikingilor, renunță la colaborarea cu o platformă de livrare, nemulțumit de comisioanele uriașe percepute.

Patronul unui restaurant celebru din Cluj, revoltă împotriva platformelor de livrare: „Nu mă mai las jecmănit!”

Într-un mesaj dur, acesta a acuzat că din 100 de lei încasați, aproape 40 ajung la operatorii de delivery, fapt pe care îl consideră „o bătaie de joc” atât față de restaurante, cât și față de clienți.

Patronul spune că refuză să crească prețurile pentru a acoperi aceste „găuri” și susține că alternativa corectă este ca oamenii să își facă drum până la restaurant:

„Nu mă mai las jecmănit începând de azi și nici nu pot crește prețurile doar ca să acopăr “găurile” create de platformele nesimțite de delivery.

De aceea începând de azi, nu veți mai găsi Casa Vikingilor pe o platformă (nu dăm nume) Nu pot ca dintr-o sută de lei să dau 40 la niște … (puneți ce credeți ca aș putea spune mai urat) doar pentru ca asa vor ei. Este ca și cum mi-aș bate joc de voi.

Sfat: Daca tot dai un ban și ți-e foame, mănâncă la un restaurant, oricare e el, oriunde te afli, chiar dacă e mai slăbuț (s-ar putea sa ai o surpriză placuta), nu exista sa nu ai unul la câteva sute de metri, o mâncare cinstită. 

Plus:  Caldă, aspectuoasă, servită cu drag.  Bonus: primești un zâmbet, un pahar de apa, socializezi câteva minute. Nu plătești ambalaj, nu ți-o aduce un livrator în șlapi, rece ca nu a găsit adresa, vărsată în geantă jegoasa, nu dai 40% degeaba, pe nimic in afara de comoditatea de a nu face 200-300 de metri pe jos, a scris acesta.

Nicio platformă nu este în siguranță de această revoltă: „Renunțăm și la restul platformelor”

Casa Vikingilor a dispărut deja de pe o platformă de livrare, iar patronul avertizează că ar putea urma și celelalte, dacă situația nu se schimbă. Mesajul său a stârnit discuții aprinse în mediul online, mulți clujeni declarând că îi înțeleg nemulțumirea și că preferă să își ridice personal comenzile.

Nemulțumirea patronilor față de comisioanele platformelor de food delivery nu este una nouă. Mulți spun că procentele percepute afectează grav profitabilitatea afacerilor și pun presiune pe prețurile finale. Situația readuce în prim-plan discuția despre cât de sustenabil este modelul actual de livrare și dacă restaurantele locale nu ar trebui să își dezvolte propriile soluții directe către clienți.

Comentarii Facebook