Îmbrățișați-i pe cei dragi acasă și veniți la aeroport cu numai trei ore înaintea decolării!


Echipa GOTO Parking modernizează și adaptează permanent parcarea aeroportului Cluj,  oferind clienților săi servicii de top, la nivelul celor întâlnite pe orice aeroport european.

Simplificarea accesului și fluidizarea traficului, împreună cu siguranța persoanelor, au fost obiectivele principale ale lucrărilor de modernizare efectuate până acum. Dar în contextul pandemiei provocate de noul coronavirus, echipa GOTO Parking a pregătit o serie de măsuri pentru a asigura sănătatea și siguranța clienților, angajaților, dar și a tuturor cetățenilor care tranzitează parcarea ce deservește aeroportul.

Sunt măsuri luate în deplin respect pentru oameni. În momentul în care traficul aerian va reveni la normal, vom fi 100% pregătiți astfel încât lucrurile să se desfășoare cât mai bine, în deplină siguranță pentru cei ce tranzitează parcarea.

Prioritară este sănătatea oamenilor și ne vom asigura că totul merge conform planului. GOTO Parking va oferi clienților săi cele mai bune servicii, în condiții de deplină siguranță. Într-un an, de când am intrat în proiect, am făcut o serie de îmbunătățiri care să crească confortul și siguranța celor ce folosesc parcarea. Chiar în aceste zile finalizăm instalarea unui sistem de iluminat și supraveghere și vom continua să investim pentru a veni în întâmpinarea cerințelor clienților noștri.

Fac un apel către toți cei ce vor călători cu avionul în perioada următoare, să nu vină la aeroport cu mai mult de trei ore înaintea orei de decolare și nici cu însoțitori. Îmbrățișați-i pe cei dragi acasă!”, a spus administratorul GOTO Parking, Adrian Lotrean.

Comentarii Facebook