Sambata 10 Decembrie

O studentă și-a vopsit părul și a ajuns de urgenţă la spital

 

O studentă a folosit o vopsea de păr și a făcut o alergie atât de gravă încât a ajuns de urgență la spital. 

 

Studenta din Iași le-a spus medicilor că reacţia de mâncărime a apărut după ce şi-a vopsit părul.

 

Pacienta avea pielea de pe cap roşie şi acuza mâncă­rime. Ea prezenta o reacţie alergică cutanată importantă la vopseaua de păr. A primit tratament în UPU, iar după ce evoluţia a fost favorabilă, s-a decis continuarea acestuia la domiciliu”, a men­ţionat prof. dr. Diana Cimpoeşu, medic şef UPU-SMURD, pentru Ziarul de Iaşi. 

 

Specialiștii precizează că cea mai frecventă substanţă chimică din compoziţia vopselei de păr care provoacă alergii este para-fenilendiamina. Acesta este interzisă în Germania, Franţa sau Suedia din cauza numeroaselor cazuri de alergii provocate.

 

Reacţiile alergice după vopsirea părului pot apărea şi din cauza cobaltului, substanţă întâlnită în nuanţele şatene.

Comentarii Facebook