Vineri 11 Octombrie

Vouchere speciale pentru alimente, în Apahida: Categoriile vulnerabile mai pot depune cerere pentru aceste tichete sociale până pe 30 septembrie!


Locuitorii din Apahida mai au timp până pe 30 septembrie 2024 să depună cereri pentru tichetele sociale oferite în cadrul Programului social „Alimente”, prin care se acordă sprijin clujenilor cu venituri reduse.

În cadrul  Programului social „Alimente”, se acordă tichete sociale pentru următoarele categorii de persoane vulnerabile cu domiciliul sau reședința pe raza comunei Apahida:

a) persoane cu handicap grav sau accentuat, neinstituționalizate

b)pensionari, invalizi, veterani, văduve de război, persoane deportate, prizonieri, persecutați politic, eroi martiri ai revoluției, orfani, ale căror venituri nete lunare pentru persoana singură sunt de până la 2053 lei și de până la 1386 lei/membru de familie

c) șomeri înregistrați (cu indemnizație și fără indemnizație de șomaj) ale căror venituri nete lunare pentru persoana singură sunt de până la 2053 lei și de până la 1386 lei/membru de familie

d) beneficiari de venit minim de incluziune

e) persoane fără niciun venit

Cererile însoțite de acte doveditoare, se vor depune în perioada 01.09.2024 pâna la data de 30.09.2024 la Serviciul de Asistență Socială al Primăriei comunei Apahida, Apahida str. Horea nr. 18, jud. Cluj .

Acte necesare:

La cererea/declarația pe propria răspundere se atașează, după caz:

a) Pentru persoane cu handicap grav sau accentuat, neinstituționalizate: buletin/carte de identitate și certificatul de încadrare în grad de handicap grav sau accentuat (în situația persoanelor încadrate în grad de handicap grav sau accentuat, beneficiarilor de ajutor social și/sau de alocație pentru susținerea familiei aflate în evidențele Direcției de Asistență Socială și Medicală, se depune doar cererea/declarația pe propria răspundere completată și semnată)

b) Pentru pensionari, invalizi, veterani, văduve de război, persoane deportate, prizonieri, persecutați politic, eroi martiri ai revoluției, orfani și șomeri indemnizați și neindemnizați:

1. acte privind componența familiei (buletine/cărți de identitate, certificate de naștere, căsătorie, sentințe de divorț, hotărâre de plasament/adopție/încredințare etc)

2. acte doveditoare privind veniturile membrilor familiei (adeverințe de salariu cu venitul net, cupoane de pensie/șomaj, indemnizații, alocații, alte categorii de venituri realizate în luna anterioară celei în care se depune cererea)

3. actul de identitate pentru reprezentantul legal, dacă este cazul

4. carnetul de evidență, vizat la zi – pentru șomeri sau adeverință eliberată de AJOFM Cluj pentru cei care nu sunt indemnizați şi sunt aflați în căutarea unui loc de muncă

c) Pentru victimele violenței domestice și ale traficului de persoane: buletin/carte de identitate și dovada că e victima violenței domestice sau a traficului de persoane (de la furnizorul de servicii sociale).

Comentarii Facebook