Invitație la relaxare din partea PPC Energie cu o ofertă dedicată clienților noi din județul Cluj
Invitație la
relaxare din partea PPC Energie cu o ofertă dedicată clienților noi din județul
Cluj
Ești
în căutarea unui furnizor de energie electrică pe care să simți că poți conta
nu numai în privința facturilor, ci și a unor servicii suplimentare care să îți
facă viața mai confortabilă?
În județul
Cluj, până la data de 16 martie, PPC Energie are o ofertă care îi vizează
pe clienții noi care optează pentru PPC Relaxat, care include atât
furnizarea energiei electrice, cât și intervenții de urgență. Astfel,
beneficiezi de asistență gratuită timp de 1 an pentru abonamentul de servicii,
adică o reducere cumulată, pe întreaga perioadă contractuală de 12 luni, de 150
de lei (TVA inclus). PPC Relaxat aduce clienților beneficii precum două
intervenții de urgență/ an incluse în pachet, în limita a 450 de lei fiecare și
acces 24/7 la servicii de asistență dedicată pentru solicitările de urgență.
Mai
mult, clienții noi care aleg pachetul PPC Relaxat în perioada de campanie
beneficiază de un discount suplimentar de 150 de lei la achiziționarea unui
aparat de aer condiționat cu capacitate de 12.000 BTU. Mai multe detalii sunt
disponibile online: www.ppcenergy.ro/campanie/reduceri-relaxate-in-judetul-tau/
PPC
Energie este furnizorul de energie electrică și gaze naturale dedicat în a răspunde nevoilor clientului de
astăzi, preocupat de economisirea energiei, eficiență și sustenabilitate. Cu o
bază de aproximativ 3 milioane de clienți casnici, companii și instituții, din
toată țara și o rețea
de 80 de magazine moderne,
portofoliul PPC Energie cuprinde produse și servicii cu valoare adăugată care
oferă clienților confort și siguranță.
Clienții PPC Energie care
vizitează www.PPCEnergy.ro sau magazinul PPC Energie din Cluj - Calea Mănăștur,
nr. 64-66, parter, beneficiază de suportul consultanților dedicați pentru
aspecte legate de serviciile de furnizare a energiei electrice și gaze naturale
(oferte, contracte, facturi etc.). Tot în magazinele fizice, dar și online, clienții pot să
beneficieze de un portofoliu extins de alte produse sau servicii avantajoase.
În privința serviciilor, clienții
pot opta pentru asistență în caz de incidente la instalațiile electrice
interioare, la instalația de alimentare cu apă, desfundarea instalației de
canalizare a apei, repararea boilerelor electrice sau servicii de lăcătușărie
pentru ușa principală a imobilului (deblocări uși).
Clienții pot să achiziționeze și
produse precum centrale termice și aparate de aer condiționat. Pentru
acestea, PPC Energie asigură suport pentru livrare și instalare inclus în preț,
împreună cu posibilitatea de plată în rate a acestora, direct prin factura de
consum.
Adițional,
clienții care doresc să devină prosumatori beneficiază de oferte personalizate
pentru pachete de sisteme fotovoltaice, consiliere pentru pregătirea dosarului
de prosumator, obținerea Certificatului de Racordare și instalarea sistemelor
fotovoltaice de către o echipă dedicată.
Pentru cei care preferă interacțiunile online, PPC
Energie oferă acces la servicii și funcționalități esențiale prin intermediul
platformei online www.PPCEnergy.ro, a aplicației web myppc.ppcenergy.ro și a aplicației mobile myPPC, disponibilă în mod
gratuit în App Store, Google Play și Huawei AppGallery. myPPC permite gestionarea contului personal, plata
facturilor și înregistrarea indexului. Tot aici clienții pot accesa oferte
competitive pentru energie electrică și gaze naturale, precum și soluții
energetice avansate, inclusiv sisteme fotovoltaice și echipamente eficiente
energetic.
Pentru clienții care preferă
plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în
magazinele PPC Energie, precum și în rețelele
de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine
alimentare. Pentru a veni în întâmpinarea clienților care doresc să poată
achita factura direct în magazinele PPC Energie, în majoritatea acestora a fost
implementată o soluție de plată prin POS.
Pentru
asistență prin intermediul call-center-ului, clienții pot contacta echipa PPC
Energie la numărul de telefon 021.9977, apelabil din România și din
străinătate, de luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00, cu excepția
sărbătorilor legale. Tot la acest număr pot fi solicitate informații despre
facturi, solduri sau contracte, iar clienții pot activa servicii precum factura
electronică. Solicitările scrise pot fi trimise la adresa de e-mail contact-energie@ppcgroup.com.
În data de
31 decembrie 2024, companiile de furnizare PPC Energie și PPC Energie Muntenia,
parte din Grupul PPC în România, au fuzionat.
1 Comentariu
@