EMAG spune că VIRALUL despre creșterea prețurilor pe site înainte de Black Friday este FALS

 

Reprezentanții EMAG susțin că viralul iscat de postarea unui român pe Facebook, care anunță că a surprins EMAG chiar când creștea prețurile pe site este fals.

 

As vrea sa clarificam putin lucrurile, pentru ca totul nu a fost decat o neintelegere, care s-a viralizat foarte rapid. Atat titlul articolul induce cititorii in eroare: “Un român a surprins EMAG chiar când creștea prețurile pe site: Urmează marile reduceri de Black Friday? - FOTO”, cat si parti din articol. In primul rand pentru ca nu a fost vorba de niciun pret marit. In realitate, un utilizator a anuntat pe Facebook ca preturile unor produse electrocasnice fusesera modificate si sustinea ca au fost marite prin aplicatia de mobil a eMAG. Cel puţin aşa i-au apărut la prima vedere. Informatia a fost preluata si s-a raspandit pe retelele de socializare si majoritatea celor care au vazut au luat-o de buna fara a-si pune intrebarea daca este adevarat sau nu.

 

La cateva ore dupa publicarea postului, utilizatorul a inteles ca de fapt produsele erau in promotia care se incheiase cu o zi inainte si a scos postarea. A revenit si cu explicatia pe pagina sa si pe pagina colegului care preluase print screen-ul pe care il facuse din aplicatie: ”Hai sa va spun povestea viralului de ieri cu postarea despre eMAG - am adaugat in cos marti seara respectivele produse (nu am stiut ca e promotie), iar miercuri cand m-am uitat din nou in aplicatie, am vazut ca respectivele produse sunt la un alt pret (marit – pentru ca se terminase promotia respectiva) si asa mi s-a parut putin suspect. Intre timp am vb cu cineva de la eMAG si mi-a explicat situatia cu respectiva campanie”, explică reprezentanții EMAG.

 

Tudor Manea, director general eMAG România, a precizat că produsele la care se face referire în postare au făcut parte din campania ”Săptămâna electrocasnicelor”, care s-a desfăşurat între 4 şi 10 noiembrie. În momentul în care campania a luat sfârşit, produsele au trecut automat la preţul lor de bază. ”Preţurile reduse sunt cele afişate în pagina de comandă a aplicaţiei de mobil, stadiu în care nu este afişat decât preţul de vânzare, nu şi cel de bază, căruia i s-a aplicat reducerea”, a explicat acesta.

 

Ionuț Anghel, cel care a ”surprins” creșterea prețurilor a scris pe Facebook: ”Hai sa va spun povestea viralului de ieri cu postarea despre eMAG - am adaugat in cos marti seara respectivele produse (nu am stiut ca e promotie), iar miercuri cand m-am uitat din nou in aplicatie, am vazut ca respectivele produse sunt la un alt pret (marit – pentru ca se terminase promotia respectiva) si asa mi s-a parut putin suspect. Intre timp am vb cu cineva de la eMAG si mi-a explicat situatia cu respectiva campanie. As prefera sa stiu atunci cand sunt pe produs cat este valabil pretul respectiv, newsletterele sunt ok dar le pierd sirul si de multe ori nici nu verific mailul”.

Comentarii Facebook