Ce spune Blue Air, după ce a încasat o amendă de 2 mil de la ANPC: „Cifrele sunt greșite. În plus, nu e firesc să aflăm din presă"


Compania Blue Air, care a primit cea mai mare amendă încasată vreodată de un operator economic, a venit cu o reacție după ce a aflat din presă despre sancţiune și contestă cifrele invocate de instituție.

Blue Air a fost amendat cu două milioane de euro, după ce compania ar fi anulat în ultimul an peste 11.000 de zboruri, iar ANPC a primit sesizări din partea consumatorilor nemulţumiţi.

Nu este firesc să aflăm așa ceva din presă. Tocmai am verificat, societatea nu a primit nici o comunicare în acest sens de la ANPC. În plus, cifrele sunt greșite – se referă la toate biletele anulate în respectiva perioadă din cauza valurilor 3, 4 și 5 de pandemie (care oricum reprezintă mai puțin de 10% din totalul zborurilor Blue Air din acea perioadă). Din totalul numărului de pasageri menționați, majoritatea fie au călătorit deja, fie vor călători vara aceasta", se arată în comunicatul Blue Air.

Preşedintele Consiliului de Administraţie, Oana Petrescu, susține că a aflat din presă despre amendă și contestă cifrele invocate.

Este o perioadă dificilă pentru întreaga aviație, iar managementul și oamenii Blue Air fac eforturi uriașe să rezolve zi de zi toate provocările care apar, astfel încât pasagerii noștri să aibă asigurată predictibilitatea atât de necesară pentru un concediu plăcut și în siguranță. Chiar nu înțeleg de ce este nevoie să avem această discuţie acum, cu presa, înainte să o fi avut o comunicare directă între companie și autoritate, așa cum ar fi fost firesc", a spus CEO Blue Air, potrivit hotnews.ro.

Comentarii Facebook