Agenții imobiliari din Cluj au trecut la ”aburit” clienții din Occident, cu penthouse-urile de jumătate de milion de euro - FOTO


Prețurile imobiliarelor din Cluj-Napoca au luat-o razna de mult timp, dar deja piața internă s-a cam blocat și agenții imobiliari încearcă să ”agațe” clienți din afară.

Un penthouse de pe strada Eugen Ionesco, cu trei dormitoare, living și bucătărie este scos la vânzare pe un site internațional cu 530 de mii de euro. 

Locuirea la bloc într-un oraș mare și dinamic are avantaje certe dar nu rezolvă mai niciodată nevoia de spațiu în aer liber; tocmai de aceea penthouse-ul propus este o comoară pe piața imobiliară clujeană. Terasa panoramică de circa 100 metri nu oferă doar acces la aer, ci și permite amenajarea unei grădini suspendate (ceea ce la Londra se cheamă rooftop garden), o zonă în care doar priveliștea îți amintește că ești la înălțime nu și vegetația abundentă. 

Apartamentul are trei camere situate pe două nivele unite de o superbă scară de stejar -  la primul nivel este un living, dressing, 2 dormitore cu baie, iar la al doilea nivel bucătăria cu loc de luat masa, o baie și un dormitor, plus terasa. Sunt 98,5 metri pătrați suprafață utilă ceea ce îi conferă intimitate și confort. Locuința are suprafețe vitrate generoase și finisaje de calitate. Piesele de mobilier în nuanțe coordonate  din gama crem-unturiu, alături de șemineul decorativ și o spectaculoasă masă din lemn african, conturează o atmosferă contemporană caldă și învăluitoare”, laudă agentul proprietatea.

Aceasta are de fapt 100 de metri pătrați de locuit și o terasă enormă, dar care poate fi folosită numai în anumite luni ale anului. 

La un 3000 de euro pe metru pătrat locuința ar costa maxim 300.000 de euro, dar punând și terasa ca spațiu locuibil prețul sare mult în sus.

Cum este promovat Clujul de agenții imobiliari în speranța că vor prinde clientul străin cu bani mulți

De ce ai alege o proprietate în Cluj?

  • oraș universitar cu tradiție și recunoaștere internațională; un efect secundar dar important este faptul că segmentul demografic tânăr menține orașul vibrant și ofertant din punct de vedere cultural 
  • pol de atracție regional pentru afaceri și investiții, considerat capitala Vestului 
  • arhitectura și atmosfera specială a centrului vechi cu biserici, catedrale medievale și clădiri publice atent restaurate și redate vieții comunității
  • împrejurimi bogate în puncte de atracție - salina Turda, Biertan, satele transilvane, Cheile Turzii, Lacul Tarnița, pădurea Hoia
DSCF3726.jpgDSCF3730.jpgDSCF3740.jpgDSCF3745.jpgDSCF3767.jpgDSCF3770.jpgXT4B3210.jpgXT4B3223.jpg

Comentarii Facebook