Televiziunile lui Paszkany, Transilvania Live și Look, audiențe INFIME în lupta cu cele din București

 

Televiziunile lansate cu bani grei de Arpad Paszkany, Transilvania LIVE și Transilvania Look, au audiențe infime în lupta cu cele din București. 

 

Pagina de media a prezentat audiențele naționale pe lunile iulie și august, iar cele două televiziuni clujene sunt pe ultimele locuri.

 

În ceea ce privește audiența în prime time, în luna iulie, între orele 19.00 și 23.00, televiziunea de știri Transilvania Live a avut o medie de 1.000 de telespectatori pe minut, iar Transilvania Look a fost urmărită în fiecare minut de 2.000 de persoane. Ambele televiziuni au avut rating 0.0.

 

În luna august, lucrurile au stat la fel de prost. Transilvania Live și Transilvania Look au adunat în fiecare minut în fața televizoarelor câte 2.000 de persoane în intervalul orar menționat mai sus, iar ratingul a fost 0.0.

 

În ceea ce privește ratingul pe întreaga zi, cele două televiziuni nici măcar nu sunt incluse în topul cu 54 de poziții, având o medie pe minut de sub 1.000 de telespectatori.

 

Topul național, în luna iulie, în prime time este dominat de Pro TV, cu 504.000 de telespectatori pe minut (4,8 puncte de rating), locul doi este ocupat de Antena 3, cu 434.000 de telespectatori pe minut (4,1 puncte de rating), iar pe trei este Antena 1, cu 323 de mii de telespectatori pe minut (3,1 puncte de rating). În luna august primele trei poziții se mențin neschimbate.

 

În privința audiențelor pe întreaga zi, Pro TV este pe primul loc, Antena 3 este pe locul secund, iar Antena 1 ocupa poziția a treia. 

 

 

 

 

Comentarii Facebook