CALVARUL ORANGE! Un clujean a plătit 2.400 de lei pe un smartphone, care s-a stricat de 4 ori

 

Un clujean și-a cumpărat un telefon inteligent de la Orange Cluj, care costă în magazin 2.400 de lei, dar a ajuns să regrete acest lucru. Telefonul este defect în permanență și a fost dus în service de patru ori, fără niciun rezultat.

 

Am plătit pe telefon 500 de lei și plătesc un abonament de 100 de lei pe lună timp de 2 ani. Așadar voi avhita în total circa 2.900 de lei. L-am luat în august 2011. Este un LG Optimus Black. L-am luat și după câteva luni a început să facă figuri. S-a defectat camera și apoi softul a crăpat. Cu cei de la Orange am tot vorbit, dar fără niciun folos. Mi-a zis o angajată de la Cluj: ”Pai v-ați folosit un an de zile de telefon nu vă ajunge?”. Pe nevasta mea au tot dus-o cu zăhărelul, dar cu mine nu și-au mai permis, deși în final tot nu mi-au rezolvat problema.

 

L-am dus la reparat în ianuarie 2012 când camera s-a defectat și softul nu mai funcționa bine. Au reparat camera, dar softul mi-au zis că nu îl pot face și să-l duc la bișnițari și să mă descurc. În cele din urmă au făcut ceva la soft, dar au schimbat și IMEI -ul (codul de identitate al telefonului) și mi-am pierdut și asigurarea. Cei de la Orange Cluj nu mi-au spus că s-a făcut această modificare și m-am trezit și cu garanția pierdută”, a explicat Vasile Nemeș, clujeanul nemulțumit de serviciile Orange. 

 

Telefonul a mai fost dus la reparat în martie 2012, când s-a stricat din nou, dar și de două ori în ianuarie 2013. ”Softul dă rateuri. Navigația se pornește singură când telefonul stă pe masă și dacă mă sună cineva intra pe difuzor. Mi-au spus că nu pot schimba softul pentru că nu-l au. În garantie se specifică faptul că, dacă produsul prezintă defecțiuni se repară sau se înlocuiește. Ultima dată l-au ținut în service o săptămână și i-au făcut teste de semnal și l-au adus și mi-au spus că merge. La ei în magazin mergea, dar după 20 de minute iarăși a dat erori”, a mai povestit Nemeș. 

 

Clujeanul a făcut o plângere la OPC în ianuarie 2013, după ce telefonul a stat de două ori în service, iar plângerea a fost trimisă de la Cluj la București, pentru că numai autoritatea națională poate ancheta cazul.

 

M-am gândit acum că o să îmi duc telefonul la un service particular și voi încerca să îl repar. Imediat îmi expiră perioada de 2 ani de când l-am luat și pierd garanția pe care nu o am oricum”, a mai pus Vasile Nemeș.

 

Clujeanul susține că are acasă un dosar întreg care să certifice ”experiența” pe care a trăit-o după ce și-a cumpărat telefonul, care îl costă o mică avere.

 

Reprezentanții Orange nu au putut fi contactați, fiind trimisă o cerere pentru a obține informații despre acest caz.

 

Dacă aveți cazuri de semnalat, puteți să o faceți pe adresa office@stiridecluj.com sau pe rubrica ”Fii reporter!”

Comentarii Facebook